معرفی 6 اصل مهم در عکاسی لوازم آشپزخانه

معرفی 6 اصل مهم در عکاسی لوازم آشپزخانه

در مورد عکاسی لوازم آشپزخانه چه می دانید؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی شش اصل اساسی و مهم در عکاسی صنعتی حرفه ای از لوازم آشپزخانه بپردازیم. با ما همراه باشید.

1- برای عكاسی صنعتی از لوازم آشپزخانه حتما دستیار داشته باشید

به طور کلی برای عكاسی صنعتی و شوتینگ های مربوط به لوازم آشپزخانه شما نیازمند دستیار هستید. معمولا در برگزاری شوتینگ ها، همواره با موارد مختلفی مانند حمل و نقل محصولات، جابجایی، تنظیم زوایا، ست آپ نورپردازی ها و … روبرو هستیم که اگر از یک دستیار مناسب بهره مند نباشیم ممکن است پروسه كاری ما طولانی تر شده و زمان گیر باشد.


برای سفارش عکاسی صنعتی و دیدن نمونه کارهای ما کلیک بفرمایید


2- حتما از تکنیک تترینگ (tethering) در عکاسی های خود استفاده نمایید

عکاسان حرفه ای در هر زمانی که شرایط استفاده از تترینگ (Tethering) فراهم باشد حتما از آن استفاده می کنند.

تترینگ (Tethering) یعنی چه؟

تترینگ تکنیکی است که در این روش دوربین به کامپیوتر یا پی سی وصل شده و تمامی عکس های گرفته شده از طریق دوربین، به لپ تاپ منتقل شده و در آن ذخیره می گردد. استفاده از تترینگ فواید زیادی دارد که در زیر به چند نمونه از آن اشاره می کنیم.

مزایای استفاده از تترینگ در عکاسی لوازم آشپزخانه

  • بکارگیری تترینگ کلاس و پرستیژ بیشتری داشته و عکاسی لوازم آشپزخانه شما را حرفه ای تر نشان خواهد داد.
  • فضای ذخیره سازی عکسهای گرفته شده بیشتر بوده و نیازی به ذخیره سازی تصاویر در حافظه دوربین نیست.
  • تصاویر گرفته شده با وضوح و کیفیت قابل قبولی بر روی صفحه نمایشگر لپ تاپ، قابل نمایش خواهد بود.
  • تصاویر و سوژه های گرفته شده به راحتی بر روی صفحه نمایشگر لپ تاپ، قابل بررسی بوده و امکان اعمال افکت های گوناگون وجود دارد.

برای سفارش چاپ کاتالوگ و دیدن نمونه کارهای ما کلیک نمایید


3- در عکاسی از لوازم آشپزخانه نورپردازی 90 درصد ماجراست !

در عکاسی صنعتی در حوزه لوازم آشپزخانه سروکار ما با نورهایی است که از سطح اجسام مختلف منعکس می شوند. بنابراین باید گفت نورپردازی در پروسه عکاسی صنعتی حرفه ای بیشترین تاثیر گذاری را دارد.

به طوری که دقت در امر نورپردازی ممکن است نتیجه کار را 90 درصد بهبود ببخشد. معمولا در شوتینگ ها و عکاسی صنعتی حرفه ای بیشترین زمان عملیات عکاسی، صرف نورپردازی شده و پس از بررسی های کافی، مرحله نورپردازی به پایان خواهد رسید.

 

نورپردازی مناسب در عکاسی لوازم آشپزخانه

 

4- اخلاق حرفه ای در عکاسی صنعتی

تاثیر رفتار همکاران، دستیاران، امور اجرایی و به طور کلی اطرافیانی که در عملیات عکاسی حضور دارند، در نتیجه کاری که ارائه داده می شود بسیار زیاد است. عکاسی حرفه ای نیازمند حساسیت، دقت و تمرکز کافی می باشد. بنابراین لازم است تمامی ایده های ارائه شده در عملیات عکاسی و شوتینگ، با دقت بالا و در آرامش عملی شود.


برای سفارش چاپ جعبه و دیدن نمونه کارهای ما کلیک نمایید


5- بحث مالی در عکاسی لوازم آشپزخانه

معمولا زمانی که صحبت از یک حرفه می شود بحث درآمد از آن حرفه نیز مطرح است. عکاسی صنعتی نیز به عنوان یک حرفه و بیزنس از این امر مستثنا نبوده و مسائل تجاری حاکم بر این حرفه نیز باید در چارچوب قوانین مربوطه باشد.

مراحل و نحوه پرداخت دستمزد برای پروژه های عکاسی لوازم آشپزخانه در چهار مرحله انجام میگیرد که شامل موارد زیر است:

  • دریافت نصف دستمزد به صورت پیش پرداخت
  • ارسال نسخه واترمارک شده و بی کیفیت از عکس های گرفته شده
  • دریافت تاییدیه از سوی مشتری و تسویه حساب کامل
  • ارسال فایل های اصلی و تصاویر اورجینال گرفته شده به مشتری

برآورد مشخصی از هزینه ها قبل از انجام هر گونه اقدامی در اختیار شما قرار می گیرد. به راحتی می توانید با توجه به بودجه ای که برای این امر در نظر گرفته اید، از خدمات عکاسی محصولات ما بهره مند شوید.

ما تعرفه مناسبی را برای خدمات عکاسی صنعتی خود در نظر گرفته ایم.

6- اهمیت توجه به عکاسی لوازم آشپزخانه

در حال حاضر کسب و کارها به سرعت به سوی کسب و کارهای آنلاین پیشرفت می کنند. فروشگاه ها و شرکت ها برای اینکه بتوانند محصولات خود را در معرض مشتریان قرار دهند لازم است عکس های با کیفیت از آنها تهیه کنند.

در غیر این صورت نمی توانند به سود خوبی برسند. اگرچه عکاسی لوازم آشپزخانه  به صورت حرفه ای، نیازمند پرداخت هزینه ی مشخصی است ولی ارزش آنرا دارد. یک عکس جذاب و تهیه شده با ایده ی ناب می تواند تاثیر مطلوبی را در مخاطب ایجاد کند.

برای اینکه بتوانید در کسب و کار اینترنتی خود ، موفق باشید حتما عكاسی صنعتی حرفه ای را جدی بگیرید. در این صورت می توانید تصویر مطلوبی از محصولات خود را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. اگر حرفه و تجربه ی کافی در حوزه ی عکاسی نداشته باشید، بی شک نمی توانید عکس های با کیفیت تهیه نمایید.

به همین دلیل می توانید از خدمات شرکت های فعال در این زمینه، بهره مند شوید. ما با بهره گیری از یک تیم کاملا حرفه ای توانسته ایم در همه ی این سال ها رضایت مشتریان خود را به دست آوریم.

 

اهمیت عکاسی لوازم آشپزخانه

دریافت خدمات عکاسی لوازم آشپزخانه در آریا هنر امروز

به منظور بهره مندی از خدمات عکاسی لوازم آشپزخانه می توانید همین اکنون با ما از طریق راه های ارتباطی موجود در تماس باشید و از طریق مشاوران ما راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. ما با یک تیم کاملا حرفه ای برای ارائه ی خدمات عكاسی صنعتی در تهران در خدمت شما هستیم. در صورت داشتن هرگونه سوال تماس بگیرید.

به منظور جلب رضایت شما عزیزان تعرفه های مناسبی را برای ارائه خدمات مان انتخاب کرده ایم. شما می توانید از طریق کارشناسان ما از هزینه ی عکاسی از محصولات و سایر خدمات مربوطه مطلع شوید.

هماهنگی های لازم توسط همکاران ما در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ما ایده های ناب برای عکاسی از محصولات شما را به خوبی می دانیم.


همچنین بخوانید: روند طراحی کاتالوگ لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه


سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفیدی در مورد عکاسی لوازم آشپزخانه و اهمیت آن در اختیار شما قرار دهیم.

برای دریافت عکسهای صنعتی با کیفیت و صد در صد تضمینی با ما همراه باشید تا ما با ارائه عکسهای فوق العاده از محصولات شما، کسب و کار شما را متحول سازیم. ما با داشتن ده ها سال سابقه درخشان درامر عکاسی از محصولات مختلف، آماده کمک به رشد کسب و کار و بیزینس شما دوستان هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *