چاپ جعبه محصولات

چاپ حعبه
چاپ جعبه با کیفیت بالا ؛ با تاثیر مثبتی که در ذهن مصرف کنندگان میگذارد، تداعی کننده برتری برند شما نسب به سایر محصولات مشابه خواهد بود. بنابراین اهمیت طراحی و چاپ جعبه با کیفیت بالا بر هیچ کسی پوشیده نیست. طراحی جعبه اختصاصی با کیفیت بالا در کنار چاپ کاتالوگ یکی از روش هایی است که می تواند در میزان دیده شدن یک محصول تاثیر بالایی داشته باشد.
  • چاپ انواع جعبه تک رنگ تا 6 رنگ
  • چاپ انواع جعبه های متالایز
  • بهره گیری از انواع قفل ها و بازشو های متفاوت
  • چاپ و طراحی جعبه در ابعاد دلخواه
  • استفاده از انواع مقوا در ابعاد و گراماژ مختلف
اگر محصول با کیفیتی برای عرضه داشته باشید چاپ و طراحی جعبه بسته بندی خلاقانه و با کیفیت می تواند شما را نسبت به رقبایتان از پیش برنده کند.

فرم محاسبه هزینه چاپ جعبه

نام و نام خانوادگی(Required)
برای مثال: جعبه شامپو برند X

به سانتیمتر
به سانتیمتر
به سانتیمتر

حداقل سفارش 1000 عدد است
متریال جعبه(Required)
پوشش جعبه(Required)
تعداد رنگ چاپ
نوع جعبه را انتخاب کنید(Required)

نمونه جعبه های چاپ شده توسط آریا هنر امروز

قیمت چاپ انواع جعبه

عوامل متعددی در قیمت چاپ جعبه ها موثر هستند. از جمله این موارد میتوان به تیراژ  چاپ ، نوع مقوا، ابعاد جعبه و خدمات پس از چاپ اشاره نمود.

شما می توانید برای دریافت استعلام قیمت چاپ و طراحی جعبه با کارشناسان ما تماس بگیرید تا همکاران ما با در نظر گرفتن ابعاد و نوع مقوای مصرفی؛ ضمن ارائه مشاوره در خصوص چاپ و طراحی جعبه، اقدامات لازم را جهت ارائه پیش فاکتور انجام دهند.

اگر شما هم برای سفارش طراحی و چاپ اختصاصی جعبه و کارتن، برای محصولات خودتان به دنبال یک تیم کاملا حرفه ای می گردید، درست انتخاب کرده اید. آریا هنر امروز با نزدیک به یک دهه فعالیت در عرصه طراحی و چاپ انواع جعبه های مقوایی و لمینتی و جعبه های متالایز آماده است تا بهترین خدمات چاپ و طراحی جعبه را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.آریاآریا

سوالات متداول در مورد سفارش طراحی و چاپ جعبه

بله، یکی از متمایز ترین خدمات ما در استدیو هنر امروز این است که پس از پایان پروژه و انجام تسویه حساب نهایی، فایل های طراحی بصورت لایه باز به مشتری تحویل می دهیم.

۵۰ درصد از مبلغ صورتحساب، بعنوان پیش پرداخت و ۵۰ درصد الباقی پس از پایان کار دریافت می شود.

بله، امکان ثبت سفارشات هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین قابل انجام است. هر چند که ما ترجیح می دهیم برای پروژه اول، یک جلسه حضوری برگزار کنیم.

بله، در صورتی که سفارش دهنده هم مایل به انجام قرارداد باشد. بستن قرارداد محاسن زیادی را برای دو طرف دارد، که مهم ترین آن مشخص شدن چهارچوب های همکاری و جزئیات اجرای پروژه است..

زمان تحویل پروژه های چاپ جعبه بسته به حجم و گستردگی سفارشات از ده روز تا یک ماه متغیر است. طبیعتا پروژه های سنگین تر، زمان بیشتری را برای اجرا نیاز دارد. اما به طور معمول پروژه ها ظرف مدت 10 الی 30 روز کاری به اتمام می رسند و تحویل داده می شوند.

بله، مجموعه ما با در اختیار داشتن چاپخانه مجهز و با پرسنل مجرب، تمام خدمات چاپ جعبه ها از جمله چاپ جعبه های متالایز را نیز بر عهده می گیرد.

چاپ و طراحی جعبه دوربین مدار بسته

جعبه (بسته بندی) چیست؟

جعبه محفظه ای است که از دو بخش جداره و درب ساخته شده و مهمترین وظیفه آن محافظت محصول از هنگام تولید تا زمان مصرف است. جعبه ممکن است بطور موقت یا بصورت دائمی همراه با محصول مورد استفاده قرار بگیرد. به همین تناسب جعبه ها را در متریال های مختلف تولید می کنند. برای مثال جعبه ابزار را از فلز و جعبه لوازم آرایشی را از انواع مقوا می سازند. یکی از مهمترین ویژگی جعبه ها؛ تناسب بین محصول و مواد بکار رفته در تولید جعبه است.

کارکرد چاپ جعبه در بازاریابی و فروش محصولات

بهترین محصولات در بسته بندی های ضعیف فروش نخواهند رفت؛ اما بدترین محصولات را می توان در یک جعبه لوکس بفروش رساند. ویترین فروشگاه ها مملو از محصولات برندهای مختلف با تنوع جعبه های متفاوتی است که در جلب توجه مشتری با یکدیگر رقابت می کنند. بنابراین چاپ یک جعبه لوکس می تواند محصول را در معرض توجه بیشتری قرار دهد و حس اطمینان را در مصرف کننده به وجود آورد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که محصولی را فقط برای اینکه از لحاظ بسته بندی ظاهر مناسب و لوکس تری نسبت به سایر محصولات مشابه داشته را انتخاب کرده باشید. کیفیت چاپ جعبه در ویترین به خریدار اطلاعات بسیار زیادی را ارائه می دهد، برای مثال به خریدار اعلام می کند که این جعبه حاوی محصول گران قیمت و با کیفتی است یا خیر.

انجام محاسبات دقیق

تا انتهای پروژه در کنار شما

بهترین مشاوره در اختیار شماست

استفاده از بهرترین متریال ها

بیش از 0
پروژه موفق طراحی و چاپ محصول
نمونه های چاپ و طراحی جعبه های DVR و دوربین های مدار بسته

انواع چاپ جعبه​

چاپ جعبه مقوایی

پر تیراژ ترین و بیشترین حجم تولیدات جعبه مربوط به جعبه های مقوایی می شود. این نوع از جعبه ها که دارای تنوع بسیار بالایی هستند، امکان ایجاد تناسب بین محصولات مختلف با متریال چاپ را فراهم می کنند. برای مثال در صنایع غذایی از مقوای گلاسه؛ در صنایع دارویی از مقوای ایندل برد و در صنایع غیر بهداشتی نیز از مقوای پشت طوسی استفاده می کنند. معمولا از انواع پوشش های سلفون مات یا براق، یووی موضعی و ورنی برای پوشش سطح جعبه ها استفاده می شود.

بهترین نوع پوشش سطح جعبه ها سلفون مات یا براق است که از ورود رطوبت نیز به داخل جعبه جلوگیری می کند. کمترین میزان چاپ جعبه مقوایی با درنظر گرفتن ابعاد محصول 1000 عدد است.

چاپ جعبه لمینتی

جعبه لمینتی به نوعی از جعبه گفته می شود که برای ایجاد استحکام بیشتر چند لایه مقوا را بر روی یکدیگر لمینت می کنند و طرح اصلی را بر روی لایه بیرونی چاپ می کنند. چاپ لمینتی برای بسته بندی محصولات سنگین تر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین هرچه وزن محصول بیشتر باشد از نوع ورق متفاوتی برای لمینت استفاده می شود. متداول ترین لایه بیرونی برای جعبه های لمینتی؛ مقوای پشت طوسی 180 یا 230 گرم است. ورق کارتن را در جعبه های لمینتی در انواع مختلفی و بر مبنای فلوت ها دسته بندی می کنند. نام گذاری ورق های کارتن بر مبنای حروف انگلیسی A، B، C و … انجام می شود. ورق های ایفلوت، بی فلوت، سی فلوت، ای فلوت، اف فلوت که هر کدام جهت موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال ورق A فلوت برای وسایل بسیار حساس و شکننده مانند LCD ها استفاده و ورق F فلوت برای مقسم داخل جعبه ادکلن استفاده می شود. کمترین میزان چاپ جعبه لمینتی با درنظر گرفتن ابعاد محصول 1000 عدد است. پوشش سطح رویی درجعبه های لمینتی حتما باید سلفون مات یا براق باشد تا از شکنندگی کاغذ و همچنین از ورود رطوبت به داخل جعبه جلوگیری کند. همچنین گاهی از یووی موضعی نیز برای پوشش سطح جعبه ها استفاده می شود

چاپ هارد باکس یا جعبه سخت

محصولات گرانقیمت و با ارزش بالاتر را در جعبه های محکمتر و مقاوم تری بسته بندی می کنند. این نوع از جعبه ها که هارد باکس نامیده می شوند دارای یک لایه مقوای ضخیم (مقوای کرجی) در مرکز هستند که اطراف آن را با لایه هایی از کاغذهای نازکتر پوشش می دهند. این لایه از کاغذهای نازک تر باید حتما دارای پوشش سلفون باشند تا از شکنندگی کاغذ و نشت رطوبت به داخل جعبه جلوگیری کنند. جعبه های لمینتی را میتوان در انواع درب جدا و درب پیوسته تولید نمود. کمترین میزان چاپ جعبه سخت یا هارد باکس با درنظر گرفتن ابعاد محصول 500 عدد است.

نرم افزارهای طراحی جعبه

نرم افزارهای متفاوتی در طول طراحی جعبه ها مورد استفاده قرار میگیرند. به طور معمول برای طراحی قالب دایکات جعبه ها از نرم افزار اتوکد استفاده می شود و برای طراحی گرافیک جعبه ها نیز نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ، ایلاستریتور و کورل دراو مورد استفاده قرار می گیرند. البته برای طراحی قالب دایکات می توان از نرم افزارهای بُرداری نظیر ایلاستریتور و کورل دراو نیز استفاده نمود. اما بهتر است تا هر بخش را در نرم افزار تخصصی آن انجام داد تا نتیجه بهتری به دست آید.

مراحل چاپ جعبه مقوایی

1- طراحی جعبه

یکی از مهمترین و اصلی ترین مراحل تولید جعبه؛ طراحی ساختار قالب جعبه و طراحی جعبه است. طراحی گرافیک جعبه در صورتی که توسط طراح حرفه ای طراحی شده باشد دارای استاندارهای و کیفیت های بصری بسیار بالایی خواهد بود که در نتیجه منجر به افزایش ضریب اطمینان مخاطب و افزایش فروش خواهد شد. همچنین در میزان دورریز کاغذ و کاهش پرت تولید نیز بسیار موثر خواهد بود.

2- ساخت ماکت

پس از طراحی گرافیک جعبه، ساخت ماکت و نمونه اولیه پیش از چاپ نهایی جعبه است. در این مرحله با استفاده از همان نوع مقوایی که قرار است در چاپ جعبه در تیراژ بالا مورد استفاده قرار بگیرد؛ یک نمونه ساخته می شود تا ایرادات و نواقص احتمالی آن برطرف شود.

3- ساخت قالب دایکات و چاپ پوستر جعبه

در مرحله بعدی بر اساس ماکت تایید شده سفارش ساخت قالب دایکات یا لترپرس به قالبسازی داده می شود. در این مرحله بر اساس ابعاد قالب طراحی جعبه نیز بصورت پوستر بر روی مقوای مناسب چاپ می گردد.

4- مرحله روکش جعبه

در این مرحله پوستر چاپ شده بر اساس سفارش تایید شده ی مشتری روکش میگردد. انواع روکش هایی نظیر سلفون مات یا براق، یووی سیلندری یا موضعی و … معمولا مورد استفاده قرار می گیرند.

5- مراحل پس از چاپ جعبه

مراحل پس از چاپ جعبه متفاوت است و بر اساس نوع جعبه ممکن است مراحل کاملا متفاوتی را طی کند. برای مثال در جعبه های مقوایی ایندر برد پس از روکش پوستر ؛ با دستگاه لترپرس یا دایکات طرح برش مورد نظر را بر روی مقوا پیاد سازی می کنند.

6- جعبه چسبانی

یکی از مراحل مشترک در تولید و چاپ باکس محصول، مرحله جعبه چسبانی است. در این مرحله انواع جعبه های ته قفلی یا لاک باتم، جعبه های دارویی و … به وسیله دستگاه جعبه چسبانی چسبانده میشوند.

دسته بندی جعبه ها بر اساس نوع قفل جعبه

  • جعبه با درب ساده یا دارویی
  • جعبه با کف لاک باتم
  • جعبه با قفل کیبردی
  • جعبه درب و کف جدا از هم
  • جعبه قفلی

انواع مقواهای مورد استفاده در چاپ جعبه ها

  • مقوای گلاسه
  • مقوای پشت طوسی
  • مقوای پشت سفید
  • مقوای ایندربرد
  • مقواهای فانتزی نظیر کتان و فابریانو
  • مقوای کرافت

انواع متداول پوشش در چاپ جعبه ها 

  • یووی سیلندری
  • سلفون مات و براق
  • سلفون مخملی
  • یووی موضعی براق
  • طلاکوب یا نقره کوب
  • پنجره های طلقی یا سلفونی شفاف
نمونه های طراحی و چاپ جعبه متالایز آرایشی

برای مشاهده تعرفه طراحی جعبه کلیک کنید

عوامل تاثیر گذار در قیمت چاپ جعبه

عوامل متعددی در قیمت تمام شده هر جعبه وجود دارد. مهمترین آنها عبارتند از:

هرچه ابعاد جعبه بزرگتر باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود.

مقواهای مختلف دارای کیفیت ها و ویژگی های متفاوتی هستند که هر کدام متناسب با کیفیت چاپ و استحکام؛ قیمت های متفاوتی دارند.

جعبه های هاردباکس از گرانترین نوع جعبه های چاپی به حساب می آیند، پس از آن جعبه های لمینتی هستند و ارزانترین چاپ جعبه ها مربوط به چاپ جعبه مقوایی است.

هر چه تعداد چاپ جعبه افزایش پیدا کند هزینه های تولید کاهش پیدا میکنند. درنتیجه قیمت تمام شده برای چاپ جعبه نیز کاهش می یابد.

تولید کارتن مادر

چاپ کارتن مادر

جعبه مقوایی یا جعبه لمینتی محصولات را در تعداد 12 یا 15 عدد در داخل جعبه های بزرگتری از جنس کارتن قرار می دهند که به آنها کارتن مادر گفته می شود. کارتن مادر نقش بسزایی در جهت تسهیل حمل و نقل و انبارداری محصولات ایفا می کند. کارتن های مادر را در انواع مختلف 3 لایه، 5 لایه و 7 لایه تولید می کنند. کارتن مادر 3 لایه مقاومت لازم برای تحمل محصولات تا وزن 10 کیلوگرم؛ کارتن مادر 5 لایه تا وزن40 کیلوگرم و کارتن مادر 7 لایه تا وزن 75 کیلوگرم را دارد. جنس های مختلفی از لایه های کارتن مادر برای تولید مورد استفاده قرار می گیرد: کاغذ کرافت؛ کاغذ لاینر؛ کاغذ ایرانی از متداول ترین آنها هستند.

ابعاد کارتن مادر باید بگونه ای در نظر گرفته شود تا جعبه های کوچکتر بدون فشار کنار یکدیگر قرار بگیرند و همچنین فضای اضافی زیادی بین آنها وجود نداشته باشد.

نمونه طراحی جعبه های ساده و مدرن

تماس با مشاور

شما می توانید برای دریافت استعلام قیمت چاپ انواع جعبه با کارشناسان ما تماس بگیرید تا همکاران ما با در نظر گرفتن ابعاد و نوع مقوای مصرفی؛ ضمن ارائه مشاوره در خصوص چاپ جعبه، اقدامات لازم را جهت ارائه پیش فاکتور انجام دهند. شماره سفارشات و مشاوره: 66570035
5/5 - (9 امتیاز)

75 دیدگاه ها

  • سلام و روز بخیر
    ما به تازگی یک کسب و کار نوپایی را شروع کردیم و در اوایل شروع به کار و سرمایه محدود نمی خواهیم هزینه زیادی بابت چاپ هزاران جعبه داشته باشیم! آیا مجموعه شما خدمات چاپ لوگو روی جعبه را انجام می دهد ؟ که ما لوگو و مشخصات کسب و کارمان را روی جعبه های با تیراژ دلخواه چاپ کنیم ؟

    • ممنون از پاسخگویی سریعتون.
      با توجه به اینکه ما شعبه جدیدمون رو در تهران راه اندازی کردیم و با توجه با اینکه تهران نسبت به سایر شهرستان ها، مشتریان خاص پسند تر هستند و در کنار کیفیت به جزئیات توجه بیشتری می کنند ضرورت چاپ جعبه در تهران به نظر شما منطقی هست یا خیر ؟

      • با تو جه به اینکه شما قرار است در شهر تهران کسب و کاری رو راه اندازی کنید برای تبلیغات و بیشتر دیده شدن باید سعی کنید تا در کنار کیفیت به بسته بندی نیز توجه کنید هرچقدر که کیفیت کالای شما زیاد باشد اما بسته بندی درست و مناسبی نداشته باشد به هیچ عنوان مشتری پسند نیست.
        داشتن جعبه با کیفیت و شیک، اعتبار به کسب و کار شما و کلاس کار شرکت شما را نشان می دهد که این امر مشتریان را ترغیب به خرید از شما می کند
        چاپ جعبه اختصاصی می تواند سرعت فروش و تعداد مشتریان شما را به طرز باور نکردنی افزایش دهد پس منطقی به نظر می رسد که نسبت به سایر شعبه ها در شهرستان روی چاپ جعبه در تهران تمرکز کنید هرچند احترام به نظر و سلیقه مشتری در هر کجای این کره خاکی همیشه برای هر کسب و کاری لازم و ضروری می باشد

  • سلام روز بخیر.
    من یکی از صادر کنندگان محصولات کشاورزی ( کشمش و گردو ) هستم. با توجه به اینکه ما همئه محصولاتمون درجه 1 می باشند اما در بسته بندی بسیار ضعیف هستند لذا برخی از کشورهای واسط محصولات مارا می خرند و با بسته بندی شکیل تری که به اسم خودشون طراحی می کنند به سایر کشورها ارسال می کنند و سود بیشتری نسبت به من تولید کننده می برند. از این رو ما برای اینکه بتوانیم راحتر محصولاتمون رو عرضه کنیم و سود بیشتری ببریم تصمیم گرفتیم در بسته بندی محصولات تجدید نظر کنیم. سوالی که از شما داشتم آیا مجموعه شما در زمینه چاپ و بسته بندی جعبه محصولات کشاورزی هم خدماتی ارائه می دهند.؟ آیا نمونه کاری در این زمینه که بتواند با نمونه بسته بندی مشابه خارجی رقابت کند دارید ؟ و بعنوان سوال آخر چه کمکی می توانید در این زمینه به ما کنید.
    با تشکر

    • سلام و درود
      مجموعه استودیو هنر امروز طراح و مشاوره بسیاری از برندهای بزرگ داخلی می باشد و خدمات و محصولات بسیاری از این برندها با چاپ و بسته بندی طراحی شده توسط این مجموعه به فروش می رسد. همواره یکی از شعارهای استودیو هنر خلاقیت و نوآوری بوده و همین قضیه مجموعه ما رو از سایر رقبا متمایز کرده. دوست عزیز برای دیدن نمونه کارهای مجموعه ما در حوزه بسته بندی و صادرات محصولات کشاورزی و مشاوره های بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

      • حالا به نظر شما محبوب ترین بسته بندی برای خشکبار کدام نوع می باشد؟

        • برای اینکه بتوانید در این زمینه بین رقبای خود ممتاز شوید بسته بندی شیک هم می تواند به برند و دیده شدن محصولات شما کمک کند . اما بطور کلی شما می توانید از جعبه های آماده ، ساک دستی و یا پاکت های زیپ دار پنجره ای استفاده کنید. این نوع بسته بندی علاوه بر دیده شدن، در جابه جایی و تازه ماندن خوشکبار به شما کمک می کند

  • سلام
    ما تو حوزه عطر و ادکلن کار می کنیم و میخواستیم برای سفارشات محصولاتمون جعبه های اختصایی با لوگو و آدرس خودمون طراحی کنیم اما قبلش خواستم بدونم آیا امکان مشاهده نمونه جعبه پیش از سفارش وجود داره یا نه؟

    • سلام ممنونم که استودیو هنر امروز رو برای سفارش خودتون انتخاب کردید
      بله در صورت تمایل و استفاده از خدمات استودیو هنر امروز، یک نمونه از جعبه مورد نظر شما در طرح و اندازه درخواستی بصورت فایل یا ماکت برای شما ارسال می شود و درصورتیکه مورد تایید شما قرار گرفت و توافق صورت گرفته بین طرفین چاپ آن شروع می شود

      • سپاس از پاسخگویی شما

        اگر بخواهیم ما از نمونه جعبه هایی که قبلا بازخورد خوبی در بین مشتریانمون داشته، استفاده کنیم همکاری ما به چه شکلی امکان پذیر؟ یعنی ما نمونه جعبه را بصورت فایل یا فیزیکی به شما ارائه بدیم و در تیراژ مدنظر ما چاپ کنید ؟

        • درود
          اگر شما نمونه جعبه ای که مدنظرتون هستن بصورت فایل برای ما ارسال کنید با توجه به اینکه نیاز به طراحی مجدد نیست شما فقط هزینه چاپ رو پرداخت می کنید اما در صورتیکه جعبه مدنظر شما بصورت فیزیکی باشد نیاز به طراحی با استفاده از ابزارهای مختلف دارد لذا هزینه طراحی هم به هزینه های شما اضافه خواهد شد.در صورت که نیاز به مشاوره رایگان دارید می توانید با پشتیبانی استودیو هنر امروز تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید

  • عالی بود. توی چاپ جعبه کبریت میشه از طرح ها و عکسهای نوستالوژیک و قدیمی استفاده کرد که این مسئله به فروش بیشتر اون کمک زیادی می کنه

  • من اوایل که کار تولیدی ام رو استارت زدم تو انتخاب نوع جعبه هام مردد بودم چون تنوع زیادی در جعبه های بسته بندی وجود داره و در انتخاب انواع چاپ جعبه المان های مهمی وجود داره که من از اون ها اطلاعی نداشتم. واقعا با مشاوران خوب شما و تیم پشتیبانی تون ، تونستیم بلاخره جعبه های مناسب برای تولیدی خودمون رو سفارش بدیم . سپاس فراوان

  • وقت بخیر واقعا تشکر دارم از وبسایت خوبتون برای امکان سفارش جعبه مقوایی که به صورت آنلاین صورت می گیره. واقعا کار ما هایی که تو شهرستان هستیم و امکان حضور در تهران رو نداریم راحت کردید. ممنونم

  • سلام مطلب کامل و جامعی بود. بعضی از شرکت ها برای طراحی جعبه مقوایی از رنگ بندی مناسبی استفاده نمی کنند و داشتن سلیقه و ذوق هنری برای طراحی روی جعبه خیلی مهمه. من اگه طرح و زیبایی جعبه در حد قابل قبولی باشه، قیمت ساخت جعبه مقوایی اصلا برام مهم نیست و حاضرم هزینه کنم براش، به شرطی این که جعبه شکیل باشه.

  • سلام خسته نباشید من برای محصولات آرایشی خودم که شیشه های حساس و شکننده روغن آرگان هستش نیاز به چاپ جعبه لوازم آرایشی دارم که بسیار مقاوم باشه و توی حمل و نقل شکسته نشه. از این نظر نمیخوام از جعبه های معمولی استفاده بشه. به نظر شما تو سفارش جعبه بگم چه نوع جعبه ای برام چاپ کنند؟

  • سلام. مطلبتون عالی بود. من قبلا میدیم که شرکت های چاپ برای چاپ جعبه شامپو از مقواهای بی کیفیت استفاده می کنند که نتیجه اون مقاومت کم جعبه در مقابل آب بود .طوریکه براحتی از بین میرفتند سوالم اینه که توی ساخت و چاپ جعبه شامپو باید چه پوششی استفاده بشه تا در برابر آب دوام بیاره؟

  • سلام و درود . تو نمونه کارهاتون دیدم که چاپ جعبه دارو برای داروهای مکمل هم انجام دادید. میخواستم بپرسم برای چاپ جعبه دارو هایی که وزن نسبتا بالایی دارند از چه نوع جعبه هایی استفاده می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *