چاپ ساک دستی کاغذی

سفارش چاپ ساک دستی کاغذی یکی از متداول ترین سفارشاتی است که به مجموعه « آریا هنر امروز » ارجاع داده می شود. اگر شما هم به دنبال یک مجموعه حرفه ای برای چاپ ساک دستی کاغذی هستید؛ درست انتخاب کرده اید.

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی به کیسه ای از جنس کاغذ گفته می شود که از 5 طرف بسته و از یک طرف باز باشد. این پاکت ها بصورت عمودی و افقی چاپ می شوند؛ دارای عطف در اندازه های مختلف هستند و تشکیل یک ساک دستی را میدهند. هدف از طراحی و چاپ ساک دستی کاغذی، معمولا اهدای هدايا و يا ارسال كاتالوگ ها و نمونه محصول به کمک آن ها برای مشتريان می باشد.

چه کسانی به ساک دستی تبلیغاتی نیاز دارند؟

به طور عمده می توان گفت، شرکت هایی که در چند ماه آینده قصد شرکت در نمایشگاه را دارند؛ تولید کنندگانی که به ارائه محصولات خود اهمیت می دهند؛ فروشگاه هایی که برای برند سازی ارزش و اهمیت قائل هستند و همینطور رستوران ها و فست فود هایی که غذای بیرون بر دارند، همگی از طیف سفارش دهندگان ساک دستی مقوایی هستند.

ساک دستی کاغذی
ساک دستی کاغذی

لیست قیمت چاپ ساک دستی کاغذی (تعرفه 1402)

مشخصات چاپ: کاغذ گلاسه 170 گرم با روکش سلفون مات یا براق (به انتخاب شما) می باشد. چاپ 4 رنگ (تمام رنگی)

ساک گلاسه ( کد 1 )
170 گرم

12,287,000 میلیون تومان
  • ابعاد 8.8 در 24 در 36 cm
  • تعداد 1000 عدد
  • روکش سلفون مات
  • تمام رنگی

ساک گلاسه ( کد 2 )
170 گرم

10,800,000 میلیون تومان
  • ابعاد 6.5 در 16.5 در 26 cm
  • تعداد 1000 عدد
  • روکش سلفون مات
  • تمام رنگی

ساک گلاسه ( کد 3 )
170 گرم

12,200,000 میلیون تومان
  • ابـعــــاد 9 در 23 در 23 cm
  • تعداد 1000 عدد
  • روکش سلفون مات
  • تمام رنگی

ساک گلاسه ( کد 4 )
170 گرم

10,800,000 میلیون تومان
  • ابعـــــاد 8 در 20 در 20 cm
  • تعداد 1000 عدد
  • روکش سلفون مات
  • تمام رنگی

ساک گلاسه ( کد 5 )
170 گرم

24,000,000 میلیون تومان
  • ابعاد 15 در 35 در 50 cm
  • تعداد 1000 عدد
  • روکش سلفون مات
  • تمام رنگی

ساک گلاسه ( کد 6 )
170 گرم

20,000,000 میلیون تومان
  • ابعاد 12 در 45 در 30 cm
  • تعداد 1000 عدد
  • روکش سلفون مات
  • تمام رنگی

نمونه طراحی و چاپ ساک دستی کاغذی

چاپ ساک دستی کاغذی

طراحی و چاپ ساک دستی کاغذی

حمل ساک دستی کاغذی بوسیله دو عدد بند که از سمت بالای پاکت به بدنه اصلی متصل است انجام می شود و یا بوسیله دسته ای که از داخل بدنه برش خورده است.

سفارش چاپ ساک دستی کاغذی تبلیغاتی معمولا مورد استفاده فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه های عرضه کننده پوشاک، وارد کننده ها، مزون ها، شرکت های خدماتی، بازرگانی ها و … است.

همچنين ساک دستی كاغذی را بيشتر در فروشگاه ها و به هنگام خريد بصورت مستقيم از فروشنده دريافت می كنيم. که متناسب با نوع استفاده جنس و ضخامت کاغذ یا مقوا برای طراحی و چاپ ساک دستی تبلیغاتی انتخاب می شود. در چاپ ساک دستی کاغذی، آن را معمولا با پوشش سلفون می پوشانند تا ضمن افزایش مقاومت مقوا ؛ در برابر رطوبت نیز مقاوم شود. ساک خرید مقوایی را با نامهایی چون شاپينگ بگ، ساک تبلیغاتی، بگ کاغذی، گيفت بگ، بگ تبلیغاتی، پاكت خريد، کیف مقوایی و … می شناسيم.

آریا هنر امروز مجموعه ای قدرتمند و پیشرو است که از سال 1389 در زمینه سفارش چاپ ساک دستی کاغذی مشغول به فعالیت است. شما می توانید سفارشات خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش ما به دست آورید.

تماس با مشاور

جهت دریافت مشاوره و درج سفارش روی لینک زیر کلیک کنید
پروژه موفق طراحی و چاپ ساک دستی
بیش از 0

تحویل پروژه بصورت فایل لایه باز

به کار گروهی معتقدیم

بهترین مشاوره در اختیار شماست

بالاترین استانداردها را رعایت می‌کنیم

برای سفارش چاپ جعبه و دیدن نمونه کارهای ما کلیک بفرمایید

سوالات متداول در مورد طراحی و چاپ ساک دستی کاغذی

بله، یکی از متمایز ترین خدمات ما در آریا هنر امروز این است که پس از پایان پروژه و انجام تسویه حساب نهایی، فایل های طراحی بصورت لایه باز به مشتری تحویل می دهیم.

در مورد سفارشات طراحی و چاپ ساک دستی تبلیغاتی ۵۰ درصد از مبلغ صورتحساب، بعنوان پیش پرداخت و ۵۰ درصد الباقی پس از پایان کار دریافت می شود.

بله، امکان ثبت سفارشات هم بصورت حضوری و هم از طریق فرم سفارشات آنلاین قابل انجام است. هر چند که ما ترجیح می دهیم برای پروژه اول، یک جلسه حضوری برگزار کنیم.

بله، در صورتی که سفارش دهنده هم مایل به انجام قرارداد باشد. بستن قرارداد محاسن زیادی را برای دو طرف دارد، که مهم ترین آن مشخص شدن چهارچوب های همکاری و جزئیات اجرای پروژه است..

زمان تحویل پروژه ها به طور معمول ۷ الی ۱۰ روز کاری می باشد.

بله، مجموعه ما با در اختیار داشتن چاپخانه مجهز و با پرسنل مجرب، تمام خدمات از طراحی تا چاپ ساک دستی ها را بر عهده می گیرد.

نکات مهم در چاپ ساک دستی کاغذی

1- به پرت کاغذ توجه نمایید

یکی از مهمترین موارد که باید در طراحی و چاپ هر محصول چاپی در نظر گرفته شود، هدر رفت و اصطلاحا پرت کاغذ و مقوا است. بنابراین باید ابعاد گسترده گیفت بگ ها را متناسب با استاندارد های رایج کاغذ و مقوا انتخاب نمود.

2- اندازه کف بگ

محاسبه اندازه کفی بگ یکی از مقوله های مهم در طراحی بگ مقوایی و کاغذی است. برای این کار یک فورمول بسیار ساده وجود دارد: نصف اندازه عطف بگ بعلاوه 2

3- اندازه لب چسب ساک تبلیغاتی

اندازه لب چسب ساک تبلیغاتی حداقل 1.5 سانتیمتر الی 2.5 سانتیمتر بسته به ابعاد اصلی ساک تبلیغاتی باید در نظر گرفت.

4- اندازه لب برگردان بالای گیفت بگ

اندازه لب برگردان بالای گیفت بگ را مابین اعداد 3 الی 5 سانتیمتر انتخاب کنید. البته این عدد در تولید گیفت بگ خاص؛ ممکن است اندکی متفاوت باشد..

5- تعداد رنگ ساک دستی

به این نکته دقت داشته باشید که تعداد رنگ در هزینه تمام شده تولید ساک تبلیغاتی ها موثر است. بنابراین می توانید با استفاده از راهنمایی مشاوران ما در انتخاب کدهای رنگی به نحوی عمل کنید تا صرفه جویی های لازم در مصرف فیلم و زینک و تعداد رنگ های چاپی بگ به عمل آید.

6- پانچ (سوراخ بگ تبلیغاتی)

در طراحی بگ تبلیغاتی توجه داشته باشید که محتوای اصلی خود را نزدیک و یا در محل پانچ بند بگ تبلیغاتی قرار ندهید. و همواره در طرح چاپی خود فاصله ای در حدود 1 سانتیمتر را از محل خط تای ساک ها را به منظور رعایت حاشیه اطمینان (margin) را حفظ نمایید.

چاپ ساک دستی
قالب ساک دستی
ابعاد ساک دستی

تولید و چاپ ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی را میتوان با استفاده از چسب دوطرفه و همچنین چسب صحافی(+چسبM) تولید نمود. در بین این دو شیوه از تولید چسب دوطرفه، ظرافت و دقت بیشتری دارد و قیمت تمام شده بالاتری نیزی نسبت به چسب صحافی(+چسبM) برخوردار است. چسب دوطرفه ای که برای تولید و چاپ بگ تبلیغاتی استفاده می شود از نوع آلمانی آن بوده که دارای چسبندگی بسیار بالایی است. چسب صحافی(+چسبM)؛ این نوع چسب به علت ارزانتر بودن نسبت به چسب دوطرفه معمولا در ساخت و چاپ بگ تبلیغاتی ها مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از معایب چسب صحافی(+چسبM)، بالاتر بودن پرتی کار است.

در این شیوه از قلم مو برای انتقال چسب بر روی مقوا استفاده می شود، همین موضوع دقت انتقال چسب را کاهش داده و ممکن است انتقال چسب به صورت یک نواخت صورت نگیرد و یا اینکه قلم مو قسمت هایی از مقوا را آغشته به چسب کند که نیازی به چسبانیده شدن ندارند. همچنین ساک دستی هایی که با استفاده از چسب صحافی(+چسبM) ساخته می شوند، در طولانی مدت و بخصوص در شرایط آب و هوایی گرم احتمال از هم باز شدن گیفت بگ ها را افزایش میدهد.

و از آنجایی که معمولا مدت زمان استفاده از گیفت بگ ها به صورت معمول حدود 1 سال از زمان تولید است، این موضوع بسیار حائز اهمیت است. تمامی بگ های مقوایی که توسط مجموعه ما طراحی و چاپ می شوند، تماما به وسیله چسب دوطرف آلمانی مرغوب ساخته می شوند.

 

برای سفارش طراحی بروشور کلیک کنید

جنس و قیمت ساک دستی

نوع کاغذ و تیراژ چاپ ساک دستی تاثیرگزارترین پارامترها در تعیین قیمت ساک دستی مقوایی می باشند. شاپینگ بگ ها را بسته به ابعاد و نوع کاربردی که دارند میتوان بر روی گراماژهای مختلفی چاپ نمود. هر چقدر ابعاد ساک تبلیغاتی بزرگتر باشد، می باید از کاغذ یا مقوای ضخیم تری برای چاپ آن استفاده نمود.

غالبا ساکها را می توان بر روی گرم های زیر چاپ و تولید نمود:

  • چاپ ساک تبلیغاتی کرافت 130 گرم
  • چاپ بگ تحریر 120 گرم
  • چاپ شاپینگ بگ گلاسه 150 گرم الی 300 گرم
  •  

چاپ ساک دستی کاغذی گلاسه

چاپ ساک تبلیغاتی در آریا هنر امروز بر روی کاغذ گلاسه همراه با روکش سلفون براق یا مات هم انجام می گیرد. از ساکهای تبلیغاتی گلاسه به منظور خرید، بسته بندی و تبلیغات محصول و کالاهای ما مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ بگ تحریر

کاغذ تحریر دارای سطحی بافت دار و با قدرت جذب بالا است که معمولا در چاپ های رنگی از نوع جوهر افشان و یا مرکبی، مانند دستگاه افست، به علت جذب و نفوذ رنگها به داخل بافتهای کاغذ، رنگها کمی کدر شده و شفافیت خود را از دست می دهند اما در مواردی که نیاز به نوشته شدن متن باشد از این نوع استفاده می شود.

همچنین در استودیو هنر امروز امکان چاپ بگ تحریر برای تمامی مشتریان فراهم شده است.

همچنین بخوانید: 7 اصل در مورد برندینگ

زمان تحویل چاپ ساک دستی

فرآیند تولید و چاپ ساک دستی تبلیغاتی کاغذی و مقوایی از مرحله طراحی تا چاپ، بسته به تعدد افکت های چاپی پس از آن بستگی دارد، اما به طور کلی بازه ای در حدود 15 روز کاری را شامل میشود.

این بازه زمانی را می توان اینگونه تقسیم بندی کرد:

  • 3 روز مراحل طراحی تا تایید طرح
  • 5 روز مراحل لیتوگرافی، چاپ، سلفون، یووی، طلا کوب و …
  • 1 روز دایکات و پوشالگیری
  • 6 روز ساخت ساک تبلیغاتی

انواع پوشش های ساک دستی کاغذی

قابلیت های مختلفی برای پوشش ساک های تبلیغاتی وجود دارد. که برای نمونه به برخی از آنها اشاره می کنیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران من در قسمت فروش تماس بگیرید.

  • بگ سلفون مات
  • بگ تبلیغاتی سلفون براق
  • ساک تبلیغاتی طلا کوب
  • شاپینگ بگ متالایز
  • ساک دستی با یووی موضعی براق
  • و …

 

برای سفارش طراحی و  چاپ کاتالوگ کلیک کنید

فرمت های طراحی ساک تبلیغاتی

بسته به اینکه از چه نرم افزاری برای طراحی ساک دستی استفاده کنید؛ فرمت های طراحی متفاوت باشد. غالبا از نرم افزارهای کورل دراو CorelDraw، فتوشاپ Photoshop و ایلاستریتور Illastrator برای طراحی ساک دستی استفاده می کنند. بنابراین فرمت هایی نظیر Ai، Psd، Tiff، Cdr و … می توانند جهت چاپ ساک های تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرند. اما مناسب ترین فرمتی که بدون افت کیفیت و بهم ریختگی فونت ها، فایل را در اختیار متصدی چاپ قرار میدهد. فرمت Tiff است.

انواع بند شاپینگ بگ

بند بگ در دو نوع ساده و ویژه مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ بند (نخ) ساده ساک تبلیغاتی: آبی، قرمز، سفید، مشکی، قهوه ای رنگ بند (نخ) ویژه بگ : آبی، قرمز، سفید، مشکی، قهوه ای، طلایی، نقره ای

برای سفارش طراحی لوگو کلیک کنید

جدول راهنما و دانلود قالب

انواع ساک خرید دو تکه

شکلکد قالبطول (Cm)ارتفاع (Cm)عطف (Cm)دانلود
813142.511دانلود قالب
103333312دانلود قالب
9854.236.512.5دانلود قالب
99453213دانلود قالب
10236.5259.5دانلود قالب
فرم راهنمای ابعاد و دانلود فایل قالب ساک دستی

انواع ساک خرید یک تکه

شکلکد قالبطول (Cm)ارتفاع (Cm)عطف (Cm)دانلود
8225209دانلود قالب
9218239.5دانلود قالب
108232310دانلود قالب
9616198دانلود قالب
8324259.5دانلود قالب
8425358دانلود قالب
8723339دانلود قالب
8825369دانلود قالب
89233410.5دانلود قالب
9026.5367دانلود قالب
فرم راهنمای ابعاد و دانلود فایل قالب ساک دستی

چرا چاپ ساک دستی کاغذی در آریا هنر امروز؟

1- با تجربه هستیم

موسسه فرهنگی هنری « آریا هنر امروز » فعالیت خود را از سال 1389 به طور تخصصی در حوزه طراحی و چاپ ساک دستی مقوایی و تبلیغاتی آغاز نموده است.

2- تعرفه مناسبی را انتخاب کرده ایم

از آنجایی که می دانیم، یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر میزان و حجم سفارشات، پارامتر قیمت است؛ سعی کردیم تا با انتخاب منصفانه ترین قیمت ها بکوشیم تا رضایت سفارش دهندگان را جلب کنیم.

3- خوش قول هستیم

برای ما هر پروژه یک قصه جدید است که باید برای اجرای آن یک سناریو تهیه کرد و در درجه اول زمان بندی دقیق و تقسیم کار مناسب را انجام داد.

 

4- تحویل فایل لایه باز طراحی ساک دستی رایگان

یکی از متمایزترین خدمات ما در استودیو هنر امروز تحویل پروژه‌های نهایی بصورت فایلهای لایه باز است. بنابراین شما بدون داشتن هیچ گونه دغدغه‌ای می توانید پس از پایان مرحله طراحی، فایل‌های خود را بصورت لایه باز دریافت نمایید.

5- متخصص هستیم

تمام پرسنل ما در « آریا هنر امروز » افراد جوان و تحصیل کرده در رشته های مرتبط با حوزه فعالیتشان هستند که با استفاده از نیروی جوانی، تخصص توام با تجربه تمام تلاش خود را به ارائه خدماتی متمایز معطوف کرده اند.

6- بیش از 200 مشتری راضی داریم

اجرای بیش از 900 پروژه موفق + تجربه 12 ساله + استفاده از نیروهای متخصص + قیمت های مناسب + خوش قولی ؛ همگی جزء عواملی هستند که مشتریان ما را پس از اجرای نهایی کار، خوشحال و راضی نگه می دارند.

5/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *