طراحی و چاپ لیبل

بدون شک تصور محصولاتی بدون لیبل در ویترین فروشگاه ها غیر ممکن است. طراحی و چاپ لیبل از مهمترین و اصلی ترین شاخصه های کیفی هر محصولی به شمار می روند. بسیاری از مشتریان از طراحی روی لیبل اجناس بر روی کیفیت آن قضاوت می کنند و تصمیم به خرید می گیرند. حتی بدون در نظر گرفتن تاثیر کیفیت طراحی و چاپ لیبل بر میزان فروش؛ کارکرد لیبل ها غیر قابل چشم پوشی و انکار است.

در طراحی و چاپ لیبل معمولا از تصویر محصول داخل جعبه استفاده می شود و یا تصویری که دارای مضامینی در ارتباط با کارکرد و ساختار محصول است. طراحی لیبل در نحوه چیدمان محصولات در قفسه فروشگاه ها بسیار تاثیر گذار است.

لیبل محصول همواره دارای اطلاعاتی شامل مواد تشکیل دهنده، نحوه استفاده، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء هستند. اطلاعات دیگری از قبیل استانداردها، تعداد در هر بسته، عنوان برند و لوگو نیز از ضروریات طراحی هر لیبل هستند. در طراحی روی لیبل از جملات کوتاه و تاثیرگذاری برای جذب مخاطب استفاده می شود. اغلب لیبل ها دارای یک شعار منحصر بفرد هستند که توسط مخاطب و مشتری قابل شناسایی و یاداوری است. شعارهای تبلیغاتی بهتر است بصورت موزون و آهنگین تدوین شوند که به راحتی قابلیت یاداوری را داشته باشد.

انواع چاپ لیبل

لیبل ها را به شکل های مختلفی می توان طراحی و چاپ کرد که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند:

  • چاپ افست لیبل
  • چاپ افست رول لیبل
  • چاپ فلکسو (رول لیبل با قابلیت شیت شوندگی)
  • چاپ رول حرارتی لیبل
  • چاپ های خاص ( هولوگرام سه بعدی )
  • چاپ دیجیتال لیبل ( چاپ در تعداد کم )

مراحل چاپ و طراحی لیبل

پیش تولید: طراحی لیبل + نمونه گیری و ساخت ماکت

تولید: لیتوگرافی ( ساخت کلیشه چاپ ) + چاپ

پس از تولید: قالب و برش + یووی ( انتخابی ) + طلاکوب ( انتخابی ) و بسته بندی

سوالات متداول در مورد سفارش طراحی و چاپ لیبل ها

بله، یکی از متمایز ترین خدمات ما در استدیو هنر امروز این است که پس از پایان پروژه و انجام تسویه حساب نهایی، فایل های طراحی بصورت لایه باز به مشتری تحویل می دهیم.

در پروژه های طراحی و چاپ ۵۰ درصد از مبلغ صورتحساب، بعنوان پیش پرداخت و ۵۰ درصد الباقی پس از پایان کار دریافت می شود.

بله، امکان ثبت سفارشات هم بصورت حضوری و هم از طریق فرم سفارشات آنلاین قابل انجام است. هر چند که ما ترجیح می دهیم برای پروژه اول، یک جلسه حضوری برگزار کنیم.

بله، در صورتی که سفارش دهنده هم مایل به انجام قرارداد باشد. بستن قرارداد محاسن زیادی را برای دو طرف دارد، که مهم ترین آن مشخص شدن چهارچوب های همکاری و جزئیات اجرای پروژه است..

زمان تحویل پروژه ها بسته به حجم و گستردگی سفارشات از یک ساعت تا یک ماه متغیر است. طبیعتا پروژه های سنگین تر، زمان بیشتری را برای اجرا نیاز دارد. اما به طور معمول پروژه ها ظرف مدت ۷ الی ۱۰ روز کاری به اتمام می رسند و تحویل داده می شوند.

بله، مجموعه ما با در اختیار داشتن چاپخانه مجهز و با پرسنل مجرب، تمام خدمات از طراحی تا چاپ لیبل ها را بر عهده می گیرد.

برای سفارش طراحی کاتالوگ کلیک کنید

نمونه طراحی لیبل مواد غذایی

طراحی لیبل محصول

کاربردهای طراحی لیبل 

تمام محصولاتی و اجناسی که در معرض فروش قرار می گیرند نیازمند به طراحی و چاپ لیبل هستند. لیبل محصولات غذایی از گسترده ترین صنایعی هستند که از خدمات طراحی لیبل استودیو هنر امروز استفاده می برند.

شیر، دوغ، ماست، بستنی، مکمل های حیوانی، خیارشور، کنسرو تن ماهی، رب گوجه فرنگی، نخود سبز، زعفران، محصولات آرایشی و بهداشتی و … همگی از جمله خدمات چاپ و طراحی لیبل هستند که در مجموعه ما به مشتریان ارائه می شوند.

طراحی لیبل محصولات مختلف

طراحی و چاپ لیبل محصولات مختلف با یکدیگر تفاوت هایی دارند و هر کدام از محصولات براساس نوع مخاطب و پرسونای محصول باید طراحی و چاپ شوند. برای مثال در طراحی لیبل لباس ما علاوه بر چاپ لوگو در سایز مناسب، نیاز داریم سایز لباس را هم به همراه مشخصات نوع شستشوی محصول را روی لیبل چاپ کنیم.

برای مشاهده تعرفه طراحی لیبل و جعبه کلیک کنید

تماس با مشاور

جهت دریافت مشاوره و درج سفارش روی لینک زیر کلیک کنید

تحویل پروژه بصورت فایل لایه باز

به کار گروهی معتقدیم

بهترین مشاوره در اختیار شماست

بالاترین استانداردها را رعایت می‌کنیم

بیش از 0
پروژه موفق طراحی و چاپ لیبل

انواع جنس لیبل و کاربردهای آنها

لیبل ها را با نام هایی نظیر کاغذ پشت چسب دار هم می شناسیم. نوع لیبل ها طیف و تنوع بسیار گسترده ای دارند که تمامی آنها در مجموعه استودیو هنر امروز قابلیت طراحی، چاپ و تولید را دارا هستند.

انواع لیبل های با پایه پلاستیک:

  • لیبل PVC
  • لیبل متالایز
  • لیبل شیشه ای
  • لیبل صدفی
  • لیبل شیشه ای یا لیبل ترانسپارنت

لیبل های با پایه پلاستیک دارای خاطیت ضد آب می باشند و برای محصولاتی مانند لیبل شامپو و لیبل ماسک مو که در حمام و محیط های مرطوب مورد استفاده قرار می گیرند بسیار مناسب هستند. این نوع از لیبل ها که به سختی پاره می شوند دارای ماندگاری بیشتری نسبت به لیبل های کاغذی هستند. همچنین در صنایع آرایشی و بهداشتی و همچنین بر روی قطعات الکترونیکی که دارای طول عمر بالایی هستند نیز مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از پرکاربردترین و جذابترین انواع لیبل های با پایه پلاستیک؛ لیبل های متالایز هستند.

انواع لیبل های با پایه کاغذی:

  • لیبل کاغذی مات
  • لیبل کاغذی براق

از لیبل های کاغذی براق و مات را می توان پرمصرف ترین نوع لیبل ها بحساب آورد. لیبل های کاغذی تقریبا در تمام صنایع مورد استفاده قرار می گیرند و بنا به مورد استفاده در انواع مات و براق تولید می شوند.

لیبل های امنیتی

  • لیبل void
  • هولوگرام ها
  • برچسب اموال
  • برچسب خورد شونده یا گچی
  • لیبل های بارکد دار ( اسکرچ )

بسیاری از لیبل ها به منظور سنجش اصالت و یا پملپ بودن محصولات طراحی و چاپ می شوند. معروف ترین لیبل این خانواده هولوگرام ها هستند که تقریبا به طور روزانه با آنها سر و کار داریم. اما دسته دیگری از لیبل ها نیز برای مشخص شدن آکبند بودن جعبه ها مورد استفاده قرار می گیرند که لیبل های void، گچی، خورد شونده از این دسته هستند.

همچنین لیبل ها می توانند حاوی بارکد و یا شناسه های منحصر بفردی نیز باشند که بدین منظور از لیبل های بارکد دار دارای اسکرچ استفاده می شود. هر کدام از این لیبل ها دارای یک شناسه منحصر بفرد و قابل تمایز با سایر لیبل ها است. از لیبل های حاوی شناسه و بارکددار در قرعه کشی محصولات نیز استفاده می شود.

 

برای سفارش طراحی لوگو کلیک کنید

اصول طراحی لیبل محصول

در طراحی روی لیبل حتما باید نام برند و لوگوی شرکت سازنده آن درج شود. همچنین تاریخ تولید و تاریخ انقضا برای محصولات غذایی حتما بصورت مشخص و واضح نمایان باشد. روی لیبل ها را با تصاویری از محصول طراحی می کنند تا مشتری درک کامل و صحیحی از آنچه که قرار است به دست بیاورد داشته باشد. اطلاعاتی نظیر مواد تشکیل دهنده، نحوه استفاده، نقاط قوت محصول و … نیز در طراحی لیبل ها مد نظر قرار گرفته می شوند. علامت سیب سبز سلامت، شماره پروانه ساخت و شماره پروانه بهره بردای نیز از جمله اطلاعاتی هستند که بر روی لیبل ها چاپ می شوند.

اصول مهم در طراحی و چاپ لیبل ها

  1. توجه به دور ریز و ضایعات در چاپ لیبل
  2. ابعاد بعد از برش و قبل از برش
  3. تعداد رنگ در چاپ لیبل
  4. قالب و برش لیبل

برای سفارش طراحی بروشور کلیک کنید

چاپ لیبل های خاص

در طراحی و چاپ برخی از لیبل ها مانند لیبل عطر، لیبل باید مقاومت کافی و کاملی در برابر الکل داشته باشد. چرا که به دلیل ارتباط کارگران با الکل امکان پاک شدن اطلاعات روی لیبل ها وجود دارد. در برخی از محصولات لیبل ها باید در برابر پاره شدن مقاوم باشند و نباید به راحتی از روی محصولات جدا شوند؛ مانند لیبل دارو که در صورت جدا شدن لیبل از روی بسته ممکن است خطراتی را برای مصرف کنند به همراه داشته باشد.

لیبل هایی نظیر لیبل شامپو و لیبل مایع ظرفشویی نیز باید در برابر رطوبت مقاومت داشته باشد چرا که در محل استفاده از این محصولات ؛ رطوبت بالایی دارد. بدین منظور یا باید از لیبل های با پایه پلاستیک استفاده نمود و یا از پوشش هایی نظیر یووی و سلفون استفاده نمود.

افکتهایی نظیر طلا کوب و نقره کوب نیز از جمله متداول ترین افکتهای چاپی هستند که در طراحی و چاپ لیبل ها مورد استفاده قرار می گیرند.

عوامل تاثیرگزار در قیمت چاپ لیبل

عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت چاپ لیبل ها موثر هستند که از جمله مهم ترین آنها می توان به جنس و نوع لیبل، ابعاد چاپ لیبل، تعداد چاپ لیبل و افکتهای پس از چاپ لیبل اشاره نمود.


اگر شما هم برای سفارش طراحی و چاپ لیبل محصولات خودتان به دنبال یک تیم کاملا حرفه ای در طراحی و چاپ لیبل می گردید. درست انتخاب کرده اید.

استودیو هنر امروز با نزدیک به یک دهه فعالیت در عرصه طراحی و چاپ لیبل محصول آماده است تا بهترین خدمات طراحی و چاپ را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

برای سفارش عکاسی صنعتی کلیک کنید

تماس با مشاور

جهت دریافت مشاوره و درج سفارش روی لینک زیر کلیک کنید

چرا طراحی و چاپ لیبل در استودیو هنر امروز؟

1- با تجربه هستیم

موسسه فرهنگی هنری « آریا هنر امروز » فعالیت خود را از سال 1389 به طور تخصصی در حوزه طراحی و چاپ لیبل آغاز نموده است.

2- تعرفه مناسبی را انتخاب کرده ایم

از آنجایی که می دانیم، یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر میزان و حجم سفارشات، پارامتر قیمت است؛ سعی کردیم تا با انتخاب منصفانه ترین قیمت ها بکوشیم تا رضایت سفارش دهندگان را جلب کنیم.

3- خوش قول هستیم

برای ما هر پروژه طراحی یک قصه جدید است که باید برای اجرای آن یک سناریو تهیه کرد و در درجه اول زمان بندی دقیق و تقسیم کار مناسب را انجام داد.

 

4- تحویل فایل لایه باز لیبل بصورت کاملا رایگان

یکی از متمایزترین خدمات ما در استودیو هنر امروز تحویل پروژه‌های نهایی بصورت فایلهای لایه باز است. بنابراین شما بدون داشتن هیچ گونه دغدغه‌ای می توانید پس از پایان مرحله طراحی، فایل‌های خود را بصورت لایه باز دریافت نمایید.

5- متخصص هستیم

تمام پرسنل ما در « آریا هنر امروز » افراد جوان و تحصیل کرده در رشته های مرتبط با حوزه فعالیتشان هستند که با استفاده از نیروی جوانی، تخصص توام با تجربه تمام تلاش خود را به ارائه خدماتی متمایز معطوف کرده اند.

6- بیش از 200 مشتری راضی داریم

اجرای بیش از 900 پروژه موفق + تجربه 12 ساله + استفاده از نیروهای متخصص + قیمت های مناسب + خوش قولی ؛ همگی جزء عواملی هستند که مشتریان ما را پس از اجرای نهایی کار، خوشحال و راضی نگه می دارند.

5/5 - (1 امتیاز)

5 دیدگاه ها

  • چقدر حیف
    محتوا خیلی خوبی روی سایت دارید، اما از حوزه کاری ما هیچ نمونه کاری توی سایت نبود.

    • سلام و عرض ادب
      تعداد نمونه های طراحی لیبل که در استودیو هنر امروز انجام میشوند بسیار زیاد است و بالطبع امکان قرار دادن تمام نمونه ها بر روی وب سایت وجود ندارد.
      برای دریافت نمونه در زمینه کاری خودتون می تونید با بخش سفارشات در ارتباط باشید.

  • سلام و خسته نباشید. ببخشید طراحی برچسب و لیبل روی کارتن با لوگوی اختصاصی هم توسط استودیو شما انجام میگیره؟

    • سلام و عرض ادب
      بله.
      برای دریافت استعلام قیمت می تونید با شماره 66570035 در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *