چاپ کارت پستال

طراحی و چاپ کارت پستال

رویکرد آریا هنر امروز در مورد خدمات طراحی کارت پستال و چاپ کارت پستال ها، فرهنگی است. مجموعه ما در راستای تحقق اهداف مسئولیت اجتماعی، تلاش خود را در جهت ترویج فرهنگ هدیه دادن بصورت عرضه طراحی کارت پستال های رایگان انجام داده است.

شما میتوانید از میان طرح های رایگانی که ما در اختیار شما قرار داده ایم طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و به هر تعداد که مورد نیاز شماست، سفارش چاپ دیجیتال و یا چاپ افست کارت پستال بدهید.

البته اگر از بین این طرح ها نتوانستید انتخاب کنید، نگران نباشید؛ چرا که می توانید سفارش طراحی کارت پستال اختصاصی خود را با ما در میان بگزارید.

شما میتوانید با استفاده از فرم محاسبه هزینه چاپ کارت پستال خودتان را محاسبه کرده و در صورت تمایل با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

برای دریافت قیمت سفارشات چاپ کارت پستال بیش از 1000 عدد با شماره 66570035 تماس بگیرید.

بیش از 0
پروژه موفق طراحی و چاپ کارت پستال

تیراژ چاپ کارت پستال

بصورت کلی دو شیوه در چاپ کارت پستال متداول است:
۱- چاپ دیجیتال کارت پستال
۲- چاپ افست کارت پستال
هریک از شیوه های فوق مزیت های نسبت به یکدیگر دارند. که در ادامه به شرح آنها می پردازیم.

ویژگی های چاپ دیجیتال کارت پستال

ویژگی های چاپ دیجیتال کارت پستال عبارت اند از:

  1. قابلیت چاپ در تعداد کم
  2. قیمت بالا
  3. کیفیت عالی
  4. سرعت بالا (یک روز)
  5. تنوع ابعاد
  6. قابلیت پوشش سلفون مات و براق

سوالات متداول در مورد طراحی و چاپ کارت پستال

در مورد پروژه های طراحی و چاپ کارت پستال ۵۰ درصد از مبلغ صورتحساب، بعنوان پیش پرداخت و ۵۰ درصد الباقی پس از پایان کار دریافت می شود.

بله، امکان ثبت سفارشات هم بصورت حضوری و هم از طریق فرم سفارشات آنلاین قابل انجام است. هر چند که ما ترجیح می دهیم برای پروژه اول، یک جلسه حضوری برگزار کنیم.

بله، در صورتی که سفارش دهنده هم مایل به انجام قرارداد باشد. بستن قرارداد محاسن زیادی را برای دو طرف دارد، که مهم ترین آن مشخص شدن چهارچوب های همکاری و جزئیات اجرای پروژه است..

زمان تحویل پروژه ها بسته به حجم و گستردگی سفارشات از یک ساعت تا یک ماه متغیر است. طبیعتا پروژه های سنگین تر، زمان بیشتری را برای اجرا نیاز دارد. اما به طور معمول پروژه ها ظرف مدت ۷ الی ۱۰ روز کاری به اتمام می رسند و تحویل داده می شوند.

بله، مجموعه ما با در اختیار داشتن چاپخانه مجهز و با پرسنل مجرب، تمام خدمات از طراحی تا چاپ کارت پستال ها را بر عهده می گیرد.

برای سفارش طراحی لوگو کلیک نمایید

ویژگی های چاپ افست کارت پستال

ویژگی های چاپ افست کارت پستال عبارت اند از:

  1. چاپ در تعداد بالا
  2. قیمت پایین
  3. کیفیت عالی
  4. سرعت متوسط(یک هفته)
  5. تنوع ابعاد
  6. قابلیت پوشش سلفون مات و براق
  7. قابلیت اضافه کردن افکت یووی موضعی براق
  8. قابلیت افکت طلا کوب یا نقره کوب
  9. قابلیت ایجاد یک برش خاص و منحصر به فرد

توجه داشته باشید که طراحی کارت پستال هایی که دارای ویژگی های خاصی نظیر قالب و طلاکوب باشند رایگان نخواهد بود. برای مشاهده تعرفه طراحی کارت پستال میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

حداقل تیراژ چاپ کارت پستال

توجه داشته باشید که بنا به محدودیت های فنی که وجود دارد حداقل سفارش چاپ دیجیتال کارت پستال ۱۰۰ عدد و حداقل سفارش چاپ افست کارت پستال ۱۰۰۰ عدد است. بانک ها، سازمان ها و ارگان های دولتی بیشتر مخاطب چاپ کارت پستال در تیراژ بالای ۱۰۰۰ عدد هستند و شرکت های خصوصی که مخاطبین کمتری دارند؛ کارت پستال های خود را برحسب نیاز در تیراژ های کمتر از ۵۰۰ عدد سفارش می دهند.

قیمت چاپ کارت پستال و کاغذ کادو

برای استعلام قیمت چاپ دیجیتال کارت پستال و چاپ افست کارت پستال میتوانید با ما تماس بگیرید، تا ضمن راهنمایی توسط مشاوران ما از چگونگی و روند اجرای پروژه ها مطلع شوید.

برای سفارش عکاسی صنعتی کلیک نمایید

تماس با مشاور

جهت دریافت مشاوره و درج سفارش روی لینک زیر کلیک کنید

ابعاد کارت پستال

متداول ترین ابعاد طراحی و چاپ کارت پستال ها که هم در شیوه چاپ افست کارت پستال و هم در شیوه چاپ دیجیتال کارت پستال ها قابلیت چاپ و تولید را دارند به شرح زیر است:

  • ۱۱ در ۲۱ سانتیمتر (ابعاد هر لت)
  • ۱۴ در ۲۱ سانتیمتر (ابعاد هر لت)
  • ۱۴ در ۱۴ سانتیمتر (ابعاد هر لت)
  • ۱۲ در ۱۲ سانتیمتر (ابعاد هر لت)

تاریخچه طراحی کارت پستال

کارت پستال در فرانسه متولد شده و در فرهنگ لاروس این طور تعریف شده است:

کارتی که یک طرف آن عکس یا تصویر باشد و طرف دیگر آن متن یا موضوع. کارت پستا‌ل‌ها آثار تجسمی سیار هستند. این روزها ما کمتر از کارت پستال استفاده می‌کنیم، اما این قاصدان کاغذی هنوز هم مورد توجه هستند. کارت پستال از نوستالژیک ترین کالاهای قرن بیست یکم است. کارت پستال یک کارت جالب با یک طرح منحصر به فرد است که برای اولین بار در فرانسه مطرح شد. زمانی که دوربین های عکاسی به وفور وجود نداشت و اینترنت و شبکه های اجتماعی نبودند؛ کارت پستال ها بخشی از حافظه تاریخی ما را سامان می دادند. اما رفته رفته کارت پستال از شکل سنتی خود خارج شد؛ کارت پستال ها به عنوان سوغات و یادگاری از سفرها حالا دیگر جای خود را به اینستاگرام و صفحات مجازی داده است. اما در میان فراوانی پیام رسان های اجتماعی گرفتن یک کارت پستال همچنان حس دل نشین و گوارای محبت را خاطرنشان میکند.

برای سفارش چاپ کاتالوگ کلیک کنید

انواع کارت پستال

اینکه چه متنی در داخل کارت پستال نوشته شود، کاملا مرتبط با موضوع آن است.

  • کارت پستال های عاشقانه
  • کارت های تبریک سال نو
  • کارت های تبریک تولد
  • کارت های دعوت به مراسم
  • کارت پستال های یادگاری (مانند تصاویر منظره از طبیعت و …)
  • کارت پستال های تزئینی (تصاویر آبستره وبه کارگیری تصویر نقاشی های مطرح)

متن مناسب هر کدام از این ها به فراخور موضوع انتخاب و صفحه بندی میشوند. ما می توانیم در داخل هر کارت پستال متن منحصر به آن کارت را چاپ کنیم.

کارت تبریک اختصاصی

شرکتها معمولا نزدیک به نوروز باستانی همراه با هدایای تبلیغاتی که به مشتریان خود ارائه می دهند، کارت تبریک هم ارائه میکنند. این کارت ها معمولا از فرمهای آماده تولید کنندگان که شامل تصاویر سفره هفت سین یا خوشنویسی یا تصاویر طبیعت و ابنیه تاریخی است. یا به طور اختصاصی با طرح و تصاویر خود کارتی اختصاصی طراحی شده است. که در این صورت با چاپ لوگو بر رو و پشت کارت پستال آن را بصورت اختصاصی به مشتریان خود ارائه می کنند.

برای سفارش چاپ جعبه کلیک کنید

 کاغذ کارت پستال

کارت پستال سفارشی را بر روی انواع مقواهای گلاسه و مقوای کارتی می توان تولید نمود. ابعاد کارت پستال ها معمولا در حالت گستره نزدیک به ابعاد آ4 در نظر گرفته می شود. که در این صورت با داشتن یک خط تا در ابعاد آ5 داخل پاکت قرار خواهد گرفت.


 

همچنین بخوانید: 7 نکته مهم که قبل از تبلیغات باید بدانید

 

چرا طراحی و چاپ کارت پستال در آریا هنر امروز؟

1- با تجربه هستیم

موسسه فرهنگی هنری « آریا هنر امروز » فعالیت خود را از سال 1389 به طور تخصصی در حوزه طراحی و چاپ کارت پستال آغاز نموده است.

2- تعرفه مناسبی را انتخاب کرده ایم

از آنجایی که می دانیم، یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر میزان و حجم سفارشات، پارامتر قیمت است؛ سعی کردیم تا با انتخاب منصفانه ترین قیمت ها بکوشیم تا رضایت سفارش دهندگان را جلب کنیم.

3- خوش قول هستیم

برای ما هر پروژه طراحی یا چاپ یک قصه جدید است که باید برای اجرای آن یک سناریو تهیه کرد و در درجه اول زمان بندی دقیق و تقسیم کار مناسب را انجام داد.

 

4- متخصص هستیم

تمام پرسنل ما در « آریا هنر امروز » افراد جوان و تحصیل کرده در رشته های مرتبط با حوزه فعالیتشان هستند که با استفاده از نیروی جوانی، تخصص توام با تجربه تمام تلاش خود را به ارائه خدماتی متمایز معطوف کرده اند.

5- بیش از 300 مشتری راضی داریم

اجرای بیش از 900 پروژه موفق + تجربه 12 ساله + استفاده از نیروهای متخصص + قیمت های مناسب + خوش قولی ؛ همگی جزء عواملی هستند که مشتریان ما را پس از اجرای نهایی کار، خوشحال و راضی نگه می دارند.

3.7/5 - (3 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *