بهترین نرم افزارهای گرافیکی برای طراحی کاتالوگ

بهترین نرم افزارهای گرافیکی برای طراحی کاتالوگ

طراحی گرافیک یک حرفه منحصر به فرد است، به این معنی که برای انجام کار به نرم افزار منحصر به فردی نیاز دارید. این روزها هیچ کمبودی در گزینه های نرم افزار طراحی گرافیک وجود ندارد.

به عنوان یک طراح گرافیک، مهم است که بهترین نرم افزارهای گرافیکی را برای خود و نیازهای خود پیدا کنید، چه در حال طراحی کاتالوگ باشید یا طراحی لیبل محصولات غذایی. هر چیزی از یک ابزار سنتی از Adobe گرفته تا یک ابزار منبع باز کمتر شناخته شده مانند GIMP میتواند به کار شما بیاید. در اینجا بهترین گزینه های نرم افزار طراحی گرافیک در سال گذشته آورده شده است.

همچنین بخوانید: طراحی کاتالوگ برای کسب و کار شما

بهترین نرم افزارهای گرافیکی برای طراحی کاتالوگ

1- Adobe Illustrator

یکی از نرم افزارهای پیشرو برای طراحی و ایجاد لوگو، طرح، تایپوگرافی و موارد دیگر است.

Adobe Illustrator یک انتخاب برتر برای طراحان گرافیک است. Adobe Illustrator به شما این امکان را می‌دهد که شکل‌های بی‌نقص پیکسلی بکشید یا گرافیک‌ها را از اندازه یک کارت پستال به اندازه یک بیلبورد تغییر مقیاس دهید، و ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌دهد. جای تعجب نیست که یکی از بهترین گزینه های نرم افزار طراحی گرافیکی موجود است. Adobe Illustrator با Windows و Mac OS X سازگار است.

2- Adobe photoshop

وقتی صحبت از نرم افزار ویرایش تصویر به میان می آید، Adobe با فتوشاپ پیشتاز است. با ابزارهای مختلف تصحیح و ادیت عکس، گزینه های ویرایش به ظاهر بی پایانی با این نرم افزار وجود دارد. چیزی که حتی در مورد Adobe بهتر است این است که آنها بسیاری از محصولات خود را در قالب برنامه ارائه می دهند، به این معنی که شما می توانید در حال حرکت بین دسکتاپ و دستگاه تلفن همراه خود ویرایش کنید. Adobe Photoshop با ویندوز و Mac OS X سازگار است.

3- Adobe InDesign

Adobe InDesign یک ابزار ضروری برای صنعت نشر است. این دیزاین که برای چیدمان روزنامه، مجلات، آگهی‌ها و موارد دیگر ایده‌آل است، از سال 1999 به ابزاری تبدیل شده است. InDesign معمولاً برای ایجاد تصاویر یا نقاشی‌ها استفاده نمی‌شود، بلکه برای چیدمان گرافیک‌های ساخته شده در برنامه‌های دیگر استفاده می‌شود. Adobe InDesign با Windows و Mac OS X سازگار است.

4- کورل دراو

CorelDraw کنترل کامل بر روی تصاویر برداری، ابزارهای متعدد و راهنمای تراز و موارد دیگر را ارائه می دهد. CorelDraw یک جایگزین قابل مقایسه با Adobe Illustrator، یک گزینه نرم افزاری عالی برای طراحی گرافیکی است که اگر نیاز به طراحی لوگو، بسته بندی یا هر کار مرتبط با چیدمان دارید. CorelDraw Graphics Suite 2020 با Windows و Mac OS X سازگار است.

5- Sketch

Sketch یک ابزار مبتنی بر برداری است که برای طراحی وب، برنامه و رابط ایده آل است. این نرم افزار اغلب برای طراحی آیکون ها و رابط های وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل استفاده می شود. یکی از ویژگی‌های محبوب Sketch این است که می‌توانید برای توسعه‌دهندگان کامپوزیت‌های زنده ایجاد کنید تا پیش‌نمایش آن‌ها را داشته باشند و شبیه‌سازی کنید که طراحی شما چگونه خواهد بود و پس از انتشار چگونه جریان پیدا می‌کند. Sketch با Mac OS X سازگار است.

بهترین نرم افزارهای طراحی گرافیک رایگان

بهترین نرم افزارهای طراحی گرافیک رایگان

1- GIMP

برنامه دستکاری تصویر گنو که با نام GIMP نیز شناخته می شود، یک نرم افزار محبوب جایگزین ادوبی فتوشاپ است. این ابزار ابزارهای مشابهی را برای ترکیب تصویر، روتوش عکس و موارد دیگر ارائه می دهد. GIMP یک جایگزین محبوب برای ویرایش عکس برای کسانی است که نمی خواهند از Adobe استفاده کنند. GIMP با ویندوز و Mac OS X سازگار است.

2- Inkscape

یکی دیگر از جایگزین های قابل مقایسه با Adobe، Inkscape یک نرم افزار ویرایش برداری متن باز است. Inkscape هم با ویندوز و هم با Mac OS X سازگار است Inkscape برای ترسیم SVG استفاده می شود، اگرچه می تواند گرافیک های شطرنجی یا بیت مپ را نیز وارد کند.

این بدان معنی است که می توانید عکس ها را در طرح های Inkscape خود بیاورید. با این حال، Inkscape یک نرم افزار ویرایش عکس نیست. بنابراین می‌خواهید قبل از وارد کردن عکس‌ها به Inkscape مطمئن شوید که هر گونه ویرایشی را که نیاز دارید روی عکس‌های خود در نرم‌افزار دیگری انجام داده‌اید.

3- Paint.NET

Paint.NET که در سال 2004 ایجاد شد، برای ارائه تجربه پیشرفته تری نسبت به MS Paint طراحی شده است. هدف اصلی ارائه یک جایگزین رایگان برای Windows Microsoft Paint بود. نتیجه یک ابزار قدرتمند ویرایش تصویر و عکس بود. Paint.NET فقط برای ویندوز در دسترس است.

4- Vectr

این نرم افزار طراحی گرافیکی برای طراحی تصاویر برداری عالی است، از طریق مرورگر وب یا برنامه مستقل آن قابل دسترسی است. Vectr با تمام ویژگی‌هایی که در Illustrator پیدا می‌کنید ارائه نمی‌شود، اما گزینه‌ای عالی برای طراحان مبتدی یا معمولی است.

نکته حرفه ای: اگر برای چاپ طراحی می کنید، مطمئن شوید که نمایه رنگ شما در نرم افزاری که استفاده می کنید روی CMYK تنظیم شده است.

چاپ پروژه های طراحی گرافیکی شما

اگر تجربه کافی ندارید یا فقط نیاز به طراحی سریع دارید، نگران نباشید! آریا هنر امروز می تواند این خدمات را به شما ارائه کند. تیم طراحی ما چه نیاز به یک تنظیم کوچک داشته باشید و چه برای ایجاد یک پروژه از ابتدا با شما کار خواهد کرد. برای مشاوره طراحی و قیمت امروز با ما تماس بگیرید!

همچنین بخوانید: چاپ کاتالوگ حرفه ای برای کسب و کار شما

مهم نیست از چه نرم افزاری استفاده می کنید، اگر برای چاپ طراحی می کنید، مهم است که همیشه فایل های خود را با فرمت دلخواه برای چاپ آماده کنید. PDF به طور جهانی پذیرفته شده و فرمت فایل ایده آل برای اکثر ارائه دهندگان چاپ است. هنگامی که آماده سفارش خود هستید، یا در صورت داشتن هرگونه سوال در فرآیند سفارش، با شماره تلفن 66570035 تماس بگیرید.

منبع: https://www.printivity.com/insights/2020/12/07/graphic-design-software-2020/

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *