ادیت عکس محصول با موبایل

ادیت عکس محصول با موبایل

یک عکس می تواند به اندازه هزاران کلمه تاثیر گذار باشد و در جذب مخاطب تاثیر گذار باشد خیلی از مشتریان برای خرید ممکن است توضیحات محصول را نخوانند و فقط به تصاویر محصولات توجه کنند. وقتی صحبت از تصاویر حرفه ای می شود منظور این نیست که حتما شما باید دوربین و تیم عکاسی صنعتی داشته باشید. شما می توانید ادیت عکس محصول با موبایل بخوبی تصاویر صنعتی انجام دهید ایده ویرایش عکس ها ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما در واقع با گوشی هوشمند شما بسیار آسان است.

یک برنامه عکاسی محصول را انتخاب کنید. در تلفن خود به App Store بروید و یک برنامه ویرایش عکس محصول را دانلود کنید. برخی از عکاسان گوشی های هوشمند اپلیکیشن های موبایلی مانند Lightroom یا Snapseed را ترجیح می دهند، برخی دیگر نرم افزارهای ویرایش عکس را برای دسکتاپ خود ترجیح می دهند.

اما قبل از اینکه به معرفی نرم افزار های مختلف بپردازیم ابتدا باید بدانید که چگونه با موبایل عکس های تبلیغاتی بگیریم و سپس برنامه ویرایش خود را باز کنید. تصویری را که می خواهید برای فروشگاه اینترنتی خود آماده کنید انتخاب کنید. بیشتر تصاویر برای درخشش واقعی به کمی تغییر نیاز دارند.

از برنامه برای انجام چند ویرایش اساسی استفاده کنید. اینها شامل روشنایی، کنتراست، وضوح، روشنایی/سایه ها و تعادل رنگ سفید است.

وسوسه فیلترها، حاشیه ها، رنگ ها و اشباع بیش از حد نشوید. هدف شما این است که محصول خود را شگفت انگیز جلوه دهید و آن را متمایز کنید. سعی کنید آن را به آنچه در زندگی واقعی محصول به نظر می رسد نزدیک کنید.

ذخیره از پیش تنظیمات پس از ادیت عکس محصول اولین عکس خود، تنظیمات را به عنوان یک پیش تنظیم ذخیره کنید تا بتوانید تنظیمات مشابهی را در سایر عکس های عکاسی خود اعمال کنید.

در حالی که تنظیمات پیش‌فرض به شما کمک می‌کنند در زمان صرفه‌جویی کنید، مطمئن شوید که هر تصویر را پس از اعمال حال بررسی کنید تا ببینید آیا ترفندهای اضافی برای شما وجود دارد یا خیر.

بهترین اپلیکیشن برای ادیت عکس محصول با موبایل

انتخاب برنامه های ادیت عکس محصول با موبایل مناسب بخش مهمی از تسلط بر عکاسی محصول با گوشی هوشمند است. بسیاری از آنها دارای یک ویرایشگر درون برنامه ای هستند، اما تعداد زیادی برنامه شخص ثالث وجود دارد که هر آنچه را که برای برجسته کردن محصول خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. برخی برنامه های ادیت عکس محصول با موبایل برتر عبارتند از:

1- لایت روم

موجود برای: iOS و Android

قیمت: رایگان

برخی می گویند Adobe Lightroom بهترین برنامه برای عکاسی محصول در بازار است. این دارای ابزارهایی با کاربرد آسان مانند لغزنده و تنظیمات از پیش تعیین شده برای ایجاد عکس هایی است که دقیقاً همانطور که می خواهید به نظر می رسند.

اگر می خواهید عکس ها را در رایانه خود ویرایش کنید، لایت روم نیز گزینه خوبی است. می‌توانید از تلفن همراه، وب یا دسک‌تاپ شروع کنید.

نرم افزار لایت روم برای ویرایش عکس با موبایل

2- Adobe Photoshop Express

موجود برای : iOS Android  و  Windows

قیمت: رایگان

احتمالاً نام Adobe Photoshop و کارهایی که می تواند انجام دهد شنیده اید. با Photoshop Express، تمام ویژگی های عالی ویرایش عکس آن را مستقیماً در تلفن هوشمند خود دریافت می کنید.

می توانید عکس های محصول را از گوشی خود بگیرید یا آنها را در داخل برنامه بگیرید. سپس به راحتی رنگ، روشنایی، نوردهی و کنتراست را تنظیم کنید تا عکس های شگفت انگیزی برای فروشگاه خود ایجاد کنید.

Adobe Photoshop Express برای ویرایش عکس با موبایل

3- Snapseed

موجود برای: iOS  و Android

قیمت: رایگان

Snapseed؛ یک نرم افزار ادیت عکس محصول با موبایل رایگان است که متعلق به گوگل است. این برنامه قدرت یک ویرایشگر رایانه حرفه ای را به تلفن شما می آورد، با ویژگی های بسیاری برای ویرایش تصاویر به روش هایی که معمولاً فقط در نرم افزارهای گران قیمت پیدا می کنید.

عکاسان مبتدی همچنین با استفاده از Stacks از Snapseed استفاده بیشتری می کنند، که به شما امکان می دهد ویرایش های خود را به نسخه قبلی برگردانید و ذخیره تنظیمات و اعمال آنها را آسان می کند.

Snapseed برای ادیت عکس محصول با موبایل

4- VSCO

موجود برای: iOS  و Android

قیمت: رایگان

VSCO؛ دارای تمام ابزارهای ویرایش اولیه مانند نوردهی، قرارداد، تعادل رنگ و موارد دیگر است که به شما امکان می دهد عکس های باورنکردنی را در حال حرکت ایجاد کنید.

این یک برنامه عکس محصول عالی برای بهبود تصاویر به جای زیاده‌روی در آنها است و با کتابخانه عظیمی از فیلترها و گزینه‌های بی‌پایان برای سفارشی کردن عکس‌های شما، به عنوان یک ابزار موثر اینستاگرام دوبرابر می‌شود.
اگر می خواهید عکس های محصول خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، می توانید از VSCO Grid استفاده کنید. VSCO Grid یک پلت فرم انتشار است که در برنامه ادغام شده است که به شما امکان می دهد تصاویر خود را در رسانه های اجتماعی و ایمیل به اشتراک بگذارید.

VSCO نرم افزار ویرایش عکس با موبایل

همچنین بخوانید : آشنایی با انواع عکاسی تبلیغاتی

5- Camera+

موجود برای: iOS

قیمت: 2.99 دلار

Camera+ ؛ یک گزینه عالی برای عکاسان با تجربه و مبتدی گوشی های هوشمند است. می‌توانید از Camera+ نه تنها به‌عنوان ویرایشگر، بلکه به‌عنوان دوربینی برای عکس‌برداری از محصول خود نیز استفاده کنید.

برنامه عکاسی محصول به شما امکان می دهد نوردهی و فوکوس را تنظیم کنید و دارای تثبیت کننده، تایمر و موارد دیگر است، بنابراین احساس می کنید با یک لنز دوربین DSLR با کیفیت بالا عکاسی می کنید.

اگر فردی هستید که ترجیح می‌دهید عکس‌ها را در رایانه خود ویرایش کنید، می‌توانید از Camera+ برای گرفتن عکس‌های محصول به صورت RAW استفاده کنید. این باعث می شود که هیچ اطلاعات یا داده ای فشرده نشود و می توانید تصاویر محصول با کیفیت بالاتری تولید کنید.

camera+ نرم افزار حرفه ای برای ویرایش عکس

جمع بندی 

اگر شما هم به دنبال ادیت عکس محصول با موبایل هستید و میخواهید تصاویر محصولات خود را به موبایل ویرایش کنید ما در این مقاله به معرفی 5 نرم افزار کاربردی برای ویرایش عکس محصولات در گوشی های هوشمند پرداخته ایم چنانچه شما هم تجربه کار با نرم افزار خاصی را دارید می توانید برای ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید تا در بروزرسانی های بعدی این مقاله از آنها استفاده کنیم

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *