طراحی و چاپ سررسید و تقویم رومیزی

چاپ سررسید

طراحی سررسید اختصاصی، تقویم، سالنامه سفارشی و چاپ سررسید، ساخت و طراحی تقویم رومیزی فانتزی، تولید تقویم دفتری، طراحی تقویم دیواری و انواع آن یکی از پروژه هایی است که سالانه بسیاری از شرکت های تولیدکننده سررسید و تقویم اقدام به سفارش آن می نمایند.

تمام صاحبین مشاغل و شرکت ها همواره برای تبلیغ و معرفی خدمات خود به مشتریان اقدام به سفارش چاپ سررسید اختصاصی و ارزان تبلیغاتی می نمایند. در کنار چاپ سررسید معمولا این شرکت ها به دنبال طراحی و چاپ تقویم رومیزی و انواع تقویم دیواری هستند تا برای مشتریان خود به عنوان یکی از هدیه های سال نو (عید نوروز) ارائه دهند.

سررسید یا سالنامه چیست؟

سررسید دفتر یا کتابی است دست‌نویس یا چاپ‌شده که در مورد رویدادهای اتفاق‌افتاده در یک سال اطلاعاتی می‌دهد. سررسید ها ممکن است موضوعات مختلفی از جمله اقتصادی، سیاسی، یا اجتماعی را پوشش دهند یا تنها به یک موضوع بپردازند. سررسید می‌تواند شامل فهرست مناسبت‌هایی باشد که بنا به تصمیماتی اتخاذ شده‌اند تا یاد و خاطرهٔ حوادث، اتفاقات، یا انسان‌های نام‌آور را زنده نگه دارند. نوشتن سررسید می‌تواند در مواردی چون حقوقی، بازرگانی، انبارداری یا تولیدی جنبهٔ قانونی داشته باشد.

سررسیدیا سالنامه از ترکیب دو کلمه «سال» و «نامه» تشکیل شده و شاید به این دلیل باشد که سالنامه، مجموعه‌ای از نامه‌هایی است که فرد برای سال می‌نویسد یا برعکس. یعنی سال (گذر زمان)، و صاحب سالنامه ، نامه‌نگاری‌هایی با یکدیگر ترتیب می‌دهند و به همین دلیل است که برای برخی از مردم، سالنامه یک وسیله کاملاً شخصی محسوب می‌شود.

برای سفارش چاپ کاتالوگ و دیدن نمونه ها کلیک کنید

تماس با مشاور

جهت دریافت مشاوره و درج سفارش روی لینک زیر کلیک کنید

طراحی سررسید تبلیغاتی و تقویم

صفحات ابتدایی تمام تقویم ها را معمولا به معرفی شرکت و دعای سال نو، زمان تحویل سال نو اختصاص پیدا میکند. همچنین اطلاعات دارنده سررسید، تقویم سالانه در یک نگاه، مناسبت های مهم نیز در ابتدای سررسید قرار میگیرند. اما در انتهای سالنامه ها غالبا اطلاعات فنی و مهندسی و تبدیل واحد ها به یکدیگر که به صورت روزمره مورد استفاده هستند، قرار میگیرد. همچنین قسمتی نیز برای قید کردن شماره تلفن ها تحت عنوان دفترچه مخاطبین نیز قرار داده میشود. البته با توجه به ضریب گسترش نفوذ اینترنت، ضرورتی برای قرار دادن این اطلاعات در انتهای سررسید ها وجود ندارد.

برای سفارش چاپ جعبه و دیدن نمونه های ما کلیک کنید

طراحی سررسید اختصاصی

چاپ سررسید فوری

برای سفارش چاپ سررسید فوری شما می توانید از شرکت های معتبر و با سابقه ای که در حوزه چاپ سررسید سابقه ای طولانی و درخشان دارند بهره گرفته و از خدمات چاپ آنها استفاده کنید. برای اطمینان از چاپ سررسید به صورت فوری و در اصرع زمان می توانید با تیم مجرب آریا هنر امروز تماس گرفته و سررسید خود را سفارش داده و با ارائه طرح اختصاصی خود  از چاپ با کیفیت آن اطمینان داشته باشید.

طراحی و چاپ سررسید 1403

تیم ما هر ساله با ویرایش و آپدیت طرح ها و فرمت های خود، سررسید های جدید خود را به مشتریان ارائه می دهد. امسال هم مطابق رسم هر سال ما با طرح های شکیل 1403 و بروز ، سررسیدهای شما عزیزان را طراحی و چاپ خواهیم کرد. سررسیدهای ما طبق مناسبت های مربوط به هر سال آپدیت شده و تجدید چاپ می شوند.

طراحی جلد سررسید

کارشناسان ما با ارائه طرح های اختصاصی شما عزیزان، قادر هستند که طرح سفارشی روی جلد سررسید را مطابق میل شما چاپ نموده و هر آنچه که مربوط به هویت سازمان و یا شرکت شما می شود را در طرح روی جلد سررسید ها چاپ نمایند و سررسیدی را که کاملا اختصاصی است را به مشتریان خود ارائه دهند.

برای سفارش طراحی لوگوی اختصاصی خود کلیک کنید

تحویل پروژه بصورت فایل لایه باز

به کار گروهی معتقدیم

بهترین مشاوره در اختیار شماست

بالاترین استانداردها را رعایت می‌کنیم

بیش از 0
پروژه موفق طراحی و چاپ سررسید

چاپ سررسید ارزان

استودیو هنر امروز به شما اطمینان خاطر میدهد که شما دوستان و مشتریان ما سررسید های خود را با ارزانترین و نازل ترین قیمت سفارش خواهید داد. ما قیمت های خود را به پایین ترین میزان خود آورده ایم تا تمام انواع مشتریان را با هر توع بودجه ای پوشش داده و در ضمن قیمت مناسب و به صرفه، کیفیت را هم سر لوحه کار خویش ساخته ایم.

چاپ سررسید در تهران

استودیو هنری ما با حضور خود در تهران امکان چاپ سررسید در تهران را برای عزیزان تهرانی را فراهم ساخته است .همین طور افراد تهرانی با حضور در محل استودیو امکان مشاهده نمونه کارها را از نزدیک دارند. ضمنا سایر استان ها نیز می توانند اقدام به سفارش سررسید های خود از طریق تماس با کارشناسان ما یا بازدید از سایت ما نمایند و سررسیدهای خود را از طریق پست تحویل بگیرند.

برای سفارش عکاسی صنعتی کلیک کنید

طراحی تقویم رومیزی

طبقه بندی سررسید و تقویم ها (بر حسب ابعاد، جنس و کاربرد)

تقویم رومیزی

نوعی از تقویم است که دارای سیزده برگ یا بیشتر (برحسب ابعاد و اندازه) می باشد. معمولا صفحه ابتدایی آن مربوط به دعای سال نو، زمان تحویل سال نو و معرفی شرکت میشود و هر فصل بصورت چهار صفحه از مابقی اجزای تقویم رومیزی را تشکیل می دهند.

تقویم دیواری

نوعی از تقویم است که به صورت فصلی یا ماهانه طراحی و چاپ می شود. این نوع از تقویم ها را برای نصب بر روی دیوار مورد استفاده قرار می دهند.

سالنامه یا سررسید دفتری

سالنامه یا سررسید دفتری به نوعی از تقویم گفته میشود که معمولا هر یک از صفحات آن به یک روز از سال اختصاص یافته است. همچنین به این نوع از تقویم ها اصطلاحاً «جمعه جدا» نیز گفته می شود. در طراحی سایر انواع تقویم و سالنامه به دلیل تعطیل بودن پنجشنبه و جمعه آنها را در یک صفحه قرار میدهند. همچنین در طراحی برخی از تقویم ها هر صفحه را به دو روز اختصاص می دهند. غالبا تمام آنها را با نام سررسید یا سالنامه می شناسیم.


برای دیدن قیمت طراحی تقویم کلیک بفرمایید

انواع تقویم یا سررسید بر حسب ابعاد

سررسید ها را معمولا در

  • ابعاد وزیری (17 در 24 سانتیمتر)
  • و یا رقعی (21 در 14 سانتیمتر)

طراحی و تولید می کنند.

تقویم های دیواری را که معمولا بر روی مقوای گلاسه 200، 250 و 300 گرم چاپ میکنند را در ابعاد a4 و a3 در نظر گرفته میشود. چاپ تقویم های رومیزی میز بسته به نوع طراحی تقویم رومیزی میتواند هر نوع ابعاد و یا شکل متفاوتی داشته باشد. حتی برخی از انواع تقویم رومیزیداری قسمتی برای یادداشت کردن نیز هستند. این برگه های یادداشت بوسیله چسب به بدنه تقویم رومیزی متصل میشوند.

طراحی و چاپ سررسید اختصاصی

طراحی اختصاصی به نوعی از طراحی گفته می شود که تمام امور مرتبط با آن از طراحی تا چاپ به صورت اختصاصی و منحصر به فرد به سفارش یک شرکت یا شخص، طراحی و تولید می گردد. در این نوع از تقویم ها معمولا لوگوی شرکت در تمام صفحات تقویم بصورت مشخص و مبلغ برند قرار می گیرد. مجموعه آریا هنر امروز مفتخر است تا با داشتن تجربه ده ساله در زمینه چاپ و انتشار سررسید و سالنامه آماده ارائه خدمات کامل از طراحی تا چاپ انواع سررسید ها است.

طراحی سررسید اختصاصی

انواع جلد و فرم بندی سررسید

  • ترمو
  • چرم مصنوعی
  • گالینگور
  • جیر

حک لوگو روی جلد سررسید

بسیاری از شرکت ها در جهت صرفه جویی هر سال اقدام به خرید سررسید های آماده میکنند. و با درج لوگوی شرکت بر روی آن بعنوان سررسید سالانه شرکت مورد استفاده قرار می دهند. بنابراین در اینجا لازم دانستیم تا در مورد روشهای متعددی که بتوان لوگوی شرکت ها را بر روی تقویم ها درج کرد اطلاعاتی را ارائه دهیم. در درجه اول باید دانست که انتخاب شیوه درج لوگو بر روی سررسید به نوع جنس آن بستگی دارد.

روشهای معمول و متداول از قرار زیر است:

  • داغی
  • طلاکوب
  • نقره کوب
  • حک لیزر بر روی پلاک

سررسید اروپایی

سررسید اروپایی نوع جدیدی از سررسید است که به آن سررسید رقعی باریک یا پالتویی بلند نیز می گویند که چند سالی است در چاپ خانه ها و شرکت های تبلیغاتی ارائه می شود. همان طور که از نام این نوع سررسید پیداست، این قطع جدید از اروپا آمده است و امروزه توسط چاپخانه های ایرانی بومی سازی شده است و در کشور عزیزمان ایران تولید می شود.

ارتفاع این قطع 21 سانتی متر است و از قطع رقعی باریک تر است و عرض آن در مقایسه با رقعی 2 سانتی متر باریکتر است. به همین دلیل به آن رقعی باریک گفته می شود. همچنین این نوع سررسید از پالتویی بلندتر است و به این خاطر به آن پالتویی بلند هم می گویند.

سررسید وزیری

از رایج ترین سررسیدهای موجود می باشد که معمولا در سایز 24×17 سانتی متر چاپ می شود. (تقریباً سایز کاغذ B5) و در استودیو هنر امروز با نازل ترین قیمت و کیفیت بالا با طرح اختصاصی طراحی و چاپ می شود. سررسید وزیری امروزه جزو محبوب ترین نوع سررسید های موجود در بازار می باشد.

چرا طراحی و چاپ سررسید در آریا هنر امروز؟

1- با تجربه هستیم

موسسه فرهنگی هنری « آریا هنر امروز » فعالیت خود را از سال 1389 به طور تخصصی در حوزه طراحی و چاپ سررسید آغاز نموده است.

2- تعرفه مناسبی را انتخاب کرده ایم

از آنجایی که می دانیم، یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر میزان و حجم سفارشات، پارامتر قیمت است؛ سعی کردیم تا با انتخاب منصفانه ترین قیمت ها بکوشیم تا رضایت سفارش دهندگان را جلب کنیم.

3- خوش قول هستیم

برای ما هر پروژه طراحی یک قصه جدید است که باید برای اجرای آن یک سناریو تهیه کرد و در درجه اول زمان بندی دقیق و تقسیم کار مناسب را انجام داد.

 

4- تحویل فایل لایه باز پروژه بصورت رایگان

یکی از متمایزترین خدمات ما در آریا هنر امروز تحویل پروژه‌های نهایی بصورت فایلهای لایه باز است. بنابراین شما بدون داشتن هیچ گونه دغدغه‌ای می توانید پس از پایان مرحله طراحی، فایل‌های خود را بصورت لایه باز دریافت نمایید.

5- متخصص هستیم

تمام پرسنل ما در « آریا هنر امروز » افراد جوان و تحصیل کرده در رشته های مرتبط با حوزه فعالیتشان هستند که با استفاده از نیروی جوانی، تخصص توام با تجربه تمام تلاش خود را به ارائه خدماتی متمایز معطوف کرده اند.

6- بیش از 200 مشتری راضی داریم

اجرای بیش از 900 پروژه موفق + تجربه 12 ساله + استفاده از نیروهای متخصص + قیمت های مناسب + خوش قولی ؛ همگی جزء عواملی هستند که مشتریان ما را پس از اجرای نهایی کار، خوشحال و راضی نگه می دارند.

5/5 - (1 امتیاز)

9 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *