نحوه محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ

نحوه محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ

محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ شما در نهایت با توجه به مقدار، کاغذ، جوهر، اندازه و تعداد صفحه سفارش شما تعیین می شود.

چاپ کاتالوگ به دلیل مراحل آماده سازی پیش از چاپ بیشتری که دارند، معمولاً به زمان طولانی تری برای تولید نیازمند هستند، بنابراین اگر میخواهید کاتالوگ های خود را زودتر تحویل بگیرید، سریعتر نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.

بسته به تمام مشخصات ذکر شده در وبلاگ زیر، هزینه پروژه شما ممکن است بین 2 تا 10 میلیون تومان باشد، اما بهترین راه برای صرفه جویی در پروژه شما استفاده از نکات ذکر شده در هر یک از بخش های زیر برای کاهش هزینه ها است.

هنگام انتخاب این عمل، مهم است که بخاطر داشته باشید که “تولید کردن کاتالوگها” لزوماً به معنای تبلیغ کالاهای فروشی نیست. بلکه ممکن است محتوای کاتالوگ حول محور معرفی خدمات مجموعه شما بچرخد.

وقتی صحبت از چاپ می شود، عوامل مختلفی وجود دارد که به شدت بر قیمت تأثیر می گذارد. این عوامل کلیدی در درجات متفاوتی در هزینه نهایی سفارشات تولیدی برای مشتریان تأثیرگذار هستند، اما صرفاً نگاه دقیق به این عوامل می تواند درک بهتری از دلیل تأثیر این جزئیات بر قیمت گذاری به مشتریان بدهد.


برای سفارش چاپ کاتالوگ کلیک کنید


محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ

تعداد کاتالوگ

 

طبیعتا هرچقدر تعداد آنها را افزایش دهید، بر قیمت نهایی آن افزوده خواهد شد. اما خبر خوب این است که در شیوه چاپ افست هر چه بر تعداد سفارش این محصول اضافه کنید از قیمت واحد آنها کاسته خواهد شد.

اگر هنوز در مورد قیمت تولید کاتالوگ هایتان مردد هستید، بهتر است تعداد سفارشات خود را کاهش دهید و یا ابعاد آن را کوچکتر کنید.


کاغذ بروشور و کاتالوگ

 

نوع کاغذ تولیدی که انتخاب می کنید تأثیر زیادی در قیمت گذاری سفارش چاپ شما دارد.

یک کاغذ ضخیم با گراماژ بالا برای چاپ جلد کاتالوگ شما مهم است. شما می خواهید برای مدت طولانی جلد های شما عالی به نظر برسند. یک پوشش سنگین روی جلد کاتالوگ مانند سلفون مات، دوام کاتالوگ شما را به حداکثر می رساند و به شما فرصت بیشتری برای برقراری ارتباط پیام می دهد. بنابراین از کاغذ های ضخیم تر و محافظ تر برای طراحی و تولید جلد بروشور خود استفاده کنید.

بسته به اندازه، وزن و کاربرد شما، ممکن است صفحات داخلی بسیار نازک یا بسیار ضخیم باشند.


برای سفارش طراحی کاتالوگ کلیک کنید


محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ

ابعاد چاپ کاتالوگها

 

اندازه کاتالوگ چاپی شما تاثیر مستقیمی بر میزان کاغذ مصرفی می گزارد و به همین نسبت هزینه سفارشات را افزایش می دهد. بر این اساس هرچه ابعاد این محصول کوچکتر باشند هزینه تمام شده کمتری خواهند داشت.


تعداد صفحه 

 

تعداد صفحات تأثیر بسزایی در هزینه نهایی شما دارد. تعداد صفحه در نهایت بر میزان استفاده از کاغذ در پروژه شما تأثیر می گذارد به همین دلیل افزایش حتی کمی صفحات می تواند تأثیر بسزایی در قیمت نهایی سفارش شما داشته باشد.


صحافی کاتالوگ

 

چگونگی انتخاب صحافی کاتالوگ ها تأثیر زیادی در قیمت تمام شده برای شما دارد. صحافی منگنه ابتدایی ترین نوع صحافی است و همچنین رایج ترین آن است. این روش اساساً دسته ای از صفحات را با مفتول به هم متصل می کند.

همچنین گزینه هایی از قبیل صحافی چسب گرم وجود دارد که از چسب برای صحافی استفاده می کنند. گزینه صحافی چسب گرم هزینه بیشتری دارد.


برای اطلاع از تعرفه سفارش کاتالوگ کلیک کنید


تلفن سفارشات و مشاوره:

۶۶۵۷۰۰۳۵

امروز را از دست ندهید !

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *