طراحی لوگو

طراحی لوگو

طراحی لوگو یا طراحی آرم در واقع نمادی است که یک سازمان یا شرکت برای شناسایی خود و ایجاد تمایز با سایر رقبا از آن استفاده می‌کند. این نماد می‌تواند به صورت تصویری، نوشتاری و یا تلفیقی مورد استفاده قرار گیرد. اولین گام در ایجاد یک برند (پس از تدوین استراتژی) ؛ سفارش طراحی لوگو برای آن برند می‌باشد. مهمترین تمایز تصویری یک شرکت یا برند با سایر شرکتها؛ توسط طراحی لوگو ایجاد می‌شود.

باعث افتخار ماست که توانسته ایم پاسخ اعتماد بیش از یکصد سفارش دهنده را به نحو شایسته و در خوری بدهیم.
برای مشاهده نمونه کارهای طراحی لوگو و ادامه سفارش طراحی لوگو حرفه ای با ما همراه باشید.

فرم سفارش طراحی لوگو آنلاین

فرم دریافت سفارشات طراحی لوگو آنلاین

مرحله 1 از 7

Hidden

بخش طراحی لوگو

انتخاب سبک طراحی(Required)

نمونه طراحی لوگو توسط تیم طراحی آریا هنر امروز

طراحی آرم شرکت هیرودنت

زمینه فعالیت: تجهیزات دندانپزشکی

نوع لوگو: نوشتاری

نوع سفارش: ریدیزاین لوگو

درباره هیرودنت: هیرودنت از سال 1391 در زمینه ارائه خدمات در حوزه تجهیزات دندانپزشکی و ساخت دندان های پیش ساخته فعالیت میکند.

طراحی آرم شرکت پرایم 

زمینه فعالیت: IT

نوع لوگو: تلفیقی

نوع سفارش: طراحی لوگو

درباره پرایم: یک شرکت ارایه دهنده راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات، مشاوره، آنالیز، داشبورد های مدیریتی، ERP  BI است.

طراحی آرم شرکت هیرودنت

زمینه فعالیت: تجهیزات دندانپزشکی

نوع لوگو: نوشتاری

نوع سفارش: ریدیزاین لوگو

درباره فراز گلوبال: یک شرکت مهاجرتی، سرمایه گذاری و مشاوره ای است که برای ایجاد کسب و کارهای بین المللی راه حل های اقامت و شهروندی را ارائه میدهد.

برای مشاهده تعرفه طراحی لوگو روی لینک زیر کلیک کنید

سوالات متداول در خصوص طراحی لوگو

در ابتدا بهتر است تا جهت دریافت مشاوره حرفه ای با کارشناسان ما با شماره تلفن 66570035 تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم در خصوص نحوه اجرای کار به شما ارائه شود. در مرحله بعد بهتر است تا با پر کردن فرم زیر اطلاعات مورد نیاز را در خصوص سفارش طراحی لوگو به طراح لوگو ارائه کنید. در این مرحله سفارش شما ثبت شده است.

بله به طور قطع از آنجایی که تمام نمونه های طراحی لوگو در استودیو هنر امروز به صورت اختصاصی طراحی می شوند. قابلیت این را خواهند داشت تا چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور ثبت علائم تجاری و رسمی شوند.

در مورد پروژه های طراحی ۵۰ درصد از مبلغ صورتحساب، بعنوان پیش پرداخت و ۵۰ درصد الباقی پس از پایان کار دریافت می شود.

بله، امکان ثبت سفارشات هم بصورت حضوری و هم از طریق فرم سفارشات آنلاین قابل انجام است. هر چند که ما ترجیح می دهیم برای پروژه اول، یک جلسه حضوری برگزار کنیم.

بله، در صورتی که سفارش دهنده هم مایل به انجام قرارداد باشد. بستن قرارداد محاسن زیادی را برای دو طرف دارد، که مهم ترین آن مشخص شدن چهارچوب های همکاری و جزئیات اجرای پروژه است..

زمان تحویل پروژه ها بسته به حجم و گستردگی سفارشات از یک ساعت تا یک ماه متغیر است. طبیعتا پروژه های سنگین تر، زمان بیشتری را برای اجرا نیاز دارد. اما به طور معمول پروژه ها ظرف مدت ۷ الی ۱۰ روز کاری به اتمام می رسند و تحویل داده می شوند.

ضرورت طراحی لوگو

امروزه بر تمام شرکت ها و سازمان ها به اثبات رسیده است که لوگو چقدر در موفقیت شرکت ها و سازمان ها تاثیر دارد.یک لوگو هنری حرفه ای و لوگویی که تمام نکات و ظرافت های گرافیکی در آن دخیل شده باشد نه تنها در جذب مشتری های جدید برای یک سازمان و شرکت موثر است ، بلکه تاثیر بسزایی در وفاداری مشتری های اسبق هم خواهد داشت.

درحالی که اگر طراحی لوگو به صورت کاملا حرفه ای و توسط طراحان باسابقه گرافیک صورت بگیرد، منجر به موفقیت آن سازمان در برندینگ و معرفی برند به مشتریان خود خواهد شد. بنابراین قدم اول در ایجاد یک استارتاپ موفق ساخت یک لوگوی حرفه ای توسط گرافیست های حرفه ای خواهد بود.

طراحی تخصصی لوگو

آریا هنر امروز با بهره گیری از متخصصین با تجربه و طراحان گرافیک حرفه ای خود با پشتوانه سالها تجربه اقدام به طراحی تخصصی لوگو و آرم برند شما خواهد نمود. ما برای هر برند و کسب و کاری با کمک برترین نرم افزارهای طراحی و بکارگیری گرافیست های متخصص خود به صورت یونیک آرم و لوگوی برند شما را طراحی خواهیم نمود.

ما معتقدیم طراحی تخصصی لوگو یک امر کاملا ضروری است که نیاز به سالها تجربه دارد. طراحی تخصصی لوگو باید به افراد کار بلد و با تجربه سپرده شود چرا که طراحی حرفه ای و تخصصی آرم و لوگو باید با در نظر گرفتن نوع کسب و کار و نکات هنری و گرافیکی انجام پذیرد.

 

انواع طراحی لوگو

لوگوها به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

مسکات mascot تصویرسازی یک شخصیت در ساده ترین حالت ممکن است، به نحوی که بتواند ارتباط مفهومی مناسبی را با برند برقرار نماید. 

نمونه لوگو مسکات mascot

لوگو آبستره، نمادی است که در یک ارتباط غیر مستقیم با برند قرار میگیرد.

نمونه لوگو آبستره

مونوگرام به طراحی حروف ابتدایی نام برند گفته می‌شود. مانند تصویر بالا که حرف M طراحی شده است.

نمونه لوگو مونوگرام

 

در طراحی حروف نیز تمام کلمات نام برند ؛ طراحی می‌شوند. مانند لوگو برند وایو از شرکت سونی.

 

لوگوهای تلفیقی هم آنچنان که از نامشان پیداست با ترکیب نوشتار و متن طراحی می‌شوند.

کاربردهای لوگو

به طور کلی می‌توان گفت که کاربردهای لوگو در تمام حوزه‌هایی که نام برند مطرح می‌شود، گسترش می‌یابد؛ از اوراق اداری گرفته تا در طراحی سایت و شبکه‌های اجتماعی. بنابراین طراح لوگو باید استانداردهایی را در نظر بگیرد که لوگو بتواند در تمامی این حوزه‌ها کارکرد صحیح خود را حفظ نماید. در طراحی نشانه یا لوگو، همواره باید این نکته را مد نظر قرار داد که این نشانه باید قابلیت استفاده در ابعاد گوناگون را داشته باشد. از کارت ویزیت گرفته تا بیلبوردهای بزرگ شهری. بنابراین نشانه یا لوگو باید قابلیت فنی و هندسی لازم را در خود داشته باشد. طبق این پیش نیاز به طور کلی نازکترین قسمت اورجینال طراحی شده یک لوگو در ابعاد 30 سانتیمتر نباید از 3 میلیمتر کمتر باشد. در صورت رعایت این استاندارد می‌توان اطمینان خاطر پیدا کرد که در هنگام استفاده از لوگو در رسانه‌های مختلف مشکلی پیش نمی‌آید.

چند نکته مهم در طراحی لوگو حرفه ای

اگر نتوان طرح لوگو را به خاطر آورد طراحی نتوانسته وظیفه خود را به درستی انجام دهد. کلید به یادماندنی کردن لوگو و آرم داشتن یک ایده است که با مشاهده طرح لوگو به یاد آورده می‌شود.

چیزهای غیر ضروری را دور بریزید و تمام جزئیاتی که ممکن است پیام و ایده اصلی طراحی لوگو را مخدوش نماید را حذف کنید.

این دلیل که به ایده لوگوی خودتان عشق می‌ورزید از آن استفاده نکنید؛ چرا که این علاقه به معنای آن نیست که قابلیت استفاده را داشته باشد. هر طراحی لوگویی نیازمند آن است تا مدتی را در دوره آزمایشی سپری کند و نظرات دیگران در مورد آن گرفته شود.

لوگوها همه جا مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ سایت، بیلبورد، اپلیکیشن، اوراق اداری و … یک لوگوی خوب باید قابلیت این را داشته باشد که بتواند خود را با تمام این موقعیت‌ها تطبیق دهد.

مفهوم طراحی لوگو شما کاملا واضح است؛ اما مطمئن شوید که طراحی لوگوی شرکت درست همانطور که مد نظر شما بوده فهمیده شود. بسیار از ویژگی‌های مثبت طراحی لوگو حرفه‌ای خوب با لوگوتایپ مشترک است به جز اینکه در طراحی لوگوی تصویری خوانایی ملاک نیست. در واقع در لوگوتایپ شکل نوشتار باید در راستای مفهوم عملکرد سازمان باشد و در لوگو تصویر آن !

طراحی لوگو در تهران

طراحی یک لوگو حرفه ای (آرم) تاثیر زیادی بر درک مشتریان از برند شما خواهد داشت. امروزه هیچ شرکت و سازمانی را بدون لوگو حرفه ای و مناسب مشاهده نخواهید کرد، بنابراین شما نیز برای اینکه در ذهن و فکر مخاطب خود را جاودانه کنید نیاز به یک لوگوی مناسب دارید. بازار رقابت به خصوص در شهرهای بزرگی مانند تهران بسیار شدید و تنگاتنگ است.

پس تعلل نکنید و اگر ساکن تهران یا سایر استان ها هستید می توانید با تیم مجرب و متخصص آریا هنر امروز در خصوص سفارش طراحی لوگو در تهران را برای شرکت خود مشاوره بگیرید. ما آماده ایم تا خدمات طراحی لوگو در تهران را با برترین طراحان لوگو در اختیار شما قرار خواهیم دهیم.

سفارش طراحی لوگو حرفه ای در آریا هنر امروز

مشتری همه چیز است

ادامه فعالیت مستمر هر مجموعه ای وابسته به سفارشات مشتریان و ارائه خدمات به آنهاست. بدیهی است بزرگترین سازمان ها هم بدون سفارش دهنده و مشتری؛ هیچ هویتی نخواهند داشت. مشتری هویت است این یک رویکرد جدید است و ما با اصل قرار دادن این موضوع، روندی را ترتیب داده ایم تا نهایت رضایت سفارش دهندگان را در یک چهارچوب حرفه ای و منطقی به دست بیاوریم.

ما با دقت فراوان دائما در حال رصد و ارزیابی رقبای خود از نظر کیفیت ارائه خدمات و تعرفه طراحی لوگو هستیم. از این رو با در نظر گرفتن مزیت رقابتی، قیمت های منصفانه و مناسبی را برای ارائه خدمات طراحی لوگو در نظر گرفته ایم تا بتوانیم رضایت 100 درصدی مخاطبان و مشتریان را به دست بیاوریم. در شروع پروژه با ارجاع به دپارتمان طراحی لوگو آنلاین و ارائه پیش فاکتور و استعلام هزینه؛ پس از دریافت مبلغ پیش پرداخت، وارد مرحله دوم روند طراحی لوگو خواهیم شد.

در مسیر طراحی حرفه ای لوگو آنلاین ابتدا فرمی در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز برای شروع پروژه را در یک قالب استاندارد و مناسب در اختیار طراح قرار دهید. این اطلاعات شامل بخشی از تاریخچه سوابق تبلیغاتی شرکت، هویت سازمانی و چشم انداز برند، ویژگی های بصری مورد پسند سفارش دهنده، رنگ ها و … است. 

بر مبنای اطلاعات دریافتی از سفارش دهنده، طی مدت زمان 3 تا 7 روزکاری، اتودهای اولیه طراحی لوگو آماده و برای شما ارسال خواهد شد.

در این مرحله اصلاحات مرتبط با اتود انتخابی توسط طراح اعمال می شود و طراحی حرفه ای لوگو نهایی مجددا برای شما ارسال خواهد شد.

با تسویه نهایی مبلغ صورتحساب تمام فایل های لایه باز لوگو، در فرمت های مختلف در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

در صورتی که در مرحله چهارم هیچ یک از اتودهای روند طراحی لوگو آنلاین مورد پذیرش شما قرار نگیرد؛ پروژه به مرحله قبل باز می گردد و تا زمانی که رضایت کامل مشتری به دست بیاید، ارائه اتودهای جدید تکرار خواهد شد.

برای سفارش طراحی کاتالوگ کلیک کنید

فرمت‌های طراحی لوگو حرفه ای

امروزه لوگو کاربردهای متنوع تری نسبت به گذشته پیدا کرده. به همین دلیل ما تمام فرمت‌های رایج در طراحی لوگو را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا خیالتان راحت باشد ! فرمت‌های رایجی که در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود شامل موارد زیر است:

EPS – PDF –CDR –Jpeg – Gif – PNG

طراحی pattern در طراحی لوگو حرفه ای

اغلب لوگوهای حرفه ای به گونه ای طراحی می‌شوند تا بتوان از آنها یک پترن یا بافتی را استخراج و تولید کرد که دستمایه ای باشد برای شروع طراحی یک برند بزرگ. این پترن و نقشمایه می‌تواند در قسمتهای مختلفی نظیر زمینه یا پشت سربرگ‌ها؛ زمینه سایت و … مورد استفاده طراحان قرار بگیرد.


مهمترین چیزها را بدانید !

لوگوتایپ یک نشانه نوشتاری از عنوان سازمان است که توسط طراح به شکل بی همتایی طراحی گردیده است. بنابراین سال‌های سال میتوان از یک لوگو به عنوان نماد یک برند استفاده کرد. مهمترین ویژگی که یک لوگوتایپ باید داشته باشد خوانایی آن است که در درجه اول اهمیت قرار دارد. انتخاب و رنگ بندی مناسب همچنین طراحی لوگوتایپ در یک ساختار هندسی منسجم از جمله خصوصیات بارز یک لوگوتایپ است که می‌توان به آن اشاره کرد.

لوگو تایپ باید قابلیت آن را داشته باشد تا در فضای وب؛ در ساخت مهر و… به خوبی کارکرد اولیه خودش را حفظ نماید و با تغییر رسانه مخدوش نشود. همچنین در اورجینال طراحی در اشل 30 سانتیمتر نازکترین قسمت نباید کمتر از 3 میلیمتر باشد.


برای سفارش چاپ جعبه کلیک کنید

مفهوم طراحی لوگو

مفهوم طراحی لوگو شما کاملا واضح است؛ اما مطمئن شوید که طراحی لوگوی شرکت درست همانطور که مد نظر شما بوده فهمیده شود. بسیار از ویژگی‌های مثبت طراحی لوگو حرفه‌ای خوب با لوگوتایپ مشترک است به جز اینکه در طراحی لوگوی تصویری خوانایی ملاک نیست. در واقع در لوگوتایپ شکل نوشتار باید در راستای مفهوم عملکرد سازمان باشد و در لوگو تصویر آن !

ما چطور سفارش طراحی لوگو را انجام می‌دهیم؟

1- تحقیق میکنیم

در مجموعه ما پیش از شروع اجرای هر پروژه ؛ اطلاعاتی در مورد پیشینه شرکت سفارش دهنده و جایگاه فعلی آن در بازار گرداوری می شود. البته بخش عمده‌ای از این اطلاعات را از سفارش دهنده دریافت می‌کنیم.

2- نمونه‌های اولیه را بررسی می‌کنیم

لازم است که پیش از شروع به اتود زدن؛ نمونه‌های طراحی شده لوگو برای شرکت‌های رقیب داخلی و خارجی را مورد بررسی قرار داد. این به ما کمک میکند تا ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت آنان ؛ از ایجاد شباهت ناخواسته با آنان پرهیز کنیم.

3- اتود می‌زنیم

پس از اینکه فرم دریافت سفارش طراحی لوگو توسط سفارش دهنده تکمیل می‌شود. و مراحل تحقیق و بررسی نمونه‌های اولیه انجام شد. طراح لوگو بر اساس دریافت‌ها و شواهد اقدام به ایجاد کانسپت و ایده‌های اولیه در ارتباط با موضوع سفارش می‌کند. در واقع اتود زدن زمانی اتفاق می‌افتد که این ایده‌های اولیه توسط طراح بر روی کاغذ پیاده می‌شود.

4- اجرا می‌کنیم

پس از پایان مرحله اتود زدن برای نوبت به اجرای اتودها توسط کامپیوتر می‌شود. اجرای اتودهای اولیه لوگو نیازمند دانش فنی و رعایت اصول هندسی است.

5- نمایش می‌دهیم

اتودهای اولیه پس از اجرای نهایی توسط طراح لوگو بصورت سه بعدی و موکاپ شده برای سفارش دهنده آماده می‌شود. تا سفارش دهنده بتواند پیش نمایش موضوع سفارش خود را در کاربردهای مختلف ببیند.

برای سفارش طراحی بروشور کلیک کنید

مراحل اجرای سفارش طراحی لوگو

1- جلسه مشاوره

در ابتدا و پیش از آغاز اجرای پروژه، یک یا چند جلسه مشاوره نیاز است تا استراتژی‌های اولیه در خصوص سفارش طراحی مشخص شود.

2- بررسی رقبا

تعیین جایگاه سفارش از اهمیت بسیار زیادی در طراحی آرم لوگو دارد. برای مثال برندی که محصولات ارزان قیمتی میفروشد نباید یک لوگوی لوکس داشته باشد؛ چرا که با ذهنیت بازار هدف در تضاد است.

3- سنجش سلیقه سفارش دهنده و مخاطب و انتخاب سبک طراحی

فراموش نکنید که سفارش طراحی آرم لوگو برای مخاطب انجام میشود. بنابراین در تمام مراحل طراحی نشانه باید سطح سلیقه و زیبایی شناسی مخاطب مورد توجه قرار گیرد.

4- ارائه اتودهای اولیه

ارائه اتودهای اولیه نیز بر مبنای 4 مرحله قبلی ظرف مدت سه روز کاری به سفارش دهنده ارائه خواهد شد. برای ثبت سفارش طراحی لوگو شرکت خود بصورت آنلاین و یا بصورت حضوری می‌توانید روی ما حساب کنید. مشاوران ما آماده اند تا توضیحات کافی و کاملی را در مورد سفارش طراحی لوگو در اختیار شما قرار دهند.

قیمت طراحی لوگو حرفه ای

در قیمت طراحی لوگو عوامل زیادی نقش دارند از جمله تجربه و سابقه طراح که نقش مستقیمی در ارائه خروجی باکیفیت کار دارد. شاید این طور به نظر برسد که کل پروژه در چند ساعت انجام میشود؛ اما این چند ساعت حاصل سالها تجربه و مطالعه است. در واقع سفارش دهنده بهای واقعی را به ارزش و ایده‌ای که برای او خلق شده پرداخت می‌کند و نه برای یک تصویر بسیار ساده!

طراحی لوگو اختصاصی

بدون شک سفارش طراحی لوگو اختصاصی برای کسب و کار شما اعتبار ویژه ای را به وجود خواهد آورد. هماهنطور که می دانید استفاده از لوگوهای اینترنتی به دلیل تعدد استفاده توسط همکارن شما قابلیت برندسازی و سرمایه گزاری را نخواهند داشت. بنابراین اگر شما هم در ابتدی راه سفارش طراحی لوگو اختصاصی هستید شاید بهتر باشد تا با سوالات زیر آشنا باشید:

  • مشخص کنید که آیا مایل هستید از تصویر حیوانات به عنوان سمبل برند یا شرکت شما استفاده شود، یا خیر؟
  • نمونه هایی از لوگو های شرکت های رقیب را به طراح نشان دهید تا از ایده های تکراری برای شما استفاده نکند.
  • از نمونه های طراحی لوگوی حرفه ای و خوبی که می پسندید را به طراح لوگو خود نشان دهید تا ذهنیت و سلیقه شما را بفهمد و بتواند در سریعترین طمان ممکن به ایده مطلوب شما دست یابد.
  • جایگاه برند
  • آیا این یک برند تازه تاسیس است؟ یا در در بازار  تجاری سابقه ای دارد. اگر سابقه دار است باید دقیقا توضیح دهید که نسبت به رقبا از چه مزیت های نسبی برخوردار است.
  • مشخص کنید که از این لوگو در چه محل هایی قرار است استفاده کنید: سربرگ ها؛ فاکتور؛ کارت ویزیت؛ طراحی سایت؛ مهر؛ تندیس؛ کاتالوگ؛ بروشور؛ تابلو و …
  • به عنوان آخرین مطلب باید توصیه ای دوستانه برایتان داشته باشم: دست طراح لوگو را برای اجرای ایده های خوب و ناب باز بگذارید. همانطور که وقتی به پزشک مراجعه میکنید و توصیه های پزشکی او را می پذیرید باید ایمان داشته باشید که ؛ طراح لوگو با دارا بودن دانش؛ تجربه و تسلط در اجرا همواره یک قدم از شما جلوتر بوده و این به معنای آن است که طراح لوگو دارای چگالی اطلاعات بیشتری نسبت به سفارش دهنده است.
4.7/5 - (3 امتیاز)

24 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *