عکاسی صنعتی

خدمات عکاسی صنعتی حرفه ای زیر شاخه ای از رشته عکاسی می باشد که بیشتر برای اهداف تجاری و به منظور فروش بیشتر محصولات، معرفی برند، یا فرد تبلیغاتی و یا به منظور معرفی محصول و یا خدمات به کار می رود. اگر شما صاحب کسب و کار، محصول یا خدماتی هستید باید به این نکته توجه داشته باشید که داشتن عکس های با کیفیت و واضح از یک محصول یا خدمات می تواند توجه مخاطبان بیشتری را بخود جلب کند و در ذهن مخاطب یا مشتری مانا باشد.

از این رو اگر می خواهید در فعالیت خودتان بیشتر شناخته شده باشید و در فضای حقیقی یا دنیای مجازی خود را معرفی کنید و بر ذهن مخاطب اثر گذار باشید عکاسی صنعتی حرفه ای می تواند به شما کمک کند. به بیان دیگر هر نوع عکاسی که با اهداف تجاری انجام شود در زمره عکاسی صنعتی و تبلیغاتی قرار می گیرد که شامل عکاسی از محصولات، خدمات، افراد مشهور برای حضور روی جلد مجلات، روزنامه ها یا کمپین تبلیغاتی، کاتالوگ تبلیغاتی و موارد دیگر برای تبلیغ محصولات و خدمات است استفاده می شود.

سفارشات عکاسی صنعتی محصول که در آریا هنر امروز اجرا می شود؛ حاوی عناوین زیر است:

  • عکاسی صنعتی برای اینستاگرام (فضای مجازی)
  • عکاسی صنعتی برای سایت فروشگاهی (فضای وب)
  • عکاسی صنعتی برای طراحی کاتالوگ
  • عکاسی صنعتی برای طراحی بروشور
  • عکاسی صنعتی برای طراحی تابلو های داخلی
  • عکاسی صنعتی برای بیلبوردهای شهری

برای مشاهده تعرفه خدمات عکاسی صنعتی کلیک کنید.

نمونه عکاسی عطر و ادکلن

تعریف عکاسی صنعتی حرفه ای

در تعریف عکاسی صنعتی محصول باید گفت که به نمایش محصول به زیباترین و واقعی ترین حالت ممکن گفته می شود. عکس به عنوان یک عنصر اساسی و مهم در طراحی گرافیک به شمار می رود. در محاورات روزمره و مکالمات، از عکاسی حرفه ای تبلیغات به عنوان عکاسی صنعتی نام برده می شود. منظور از عكاسی بصورت صنعتی؛ تهیه عکس از محصولاتی است که در صنایع تولید می شود یا تصویری که از خطوط تولید صنایع تهیه می شود. 

استعلام هزینه عکاسی محصول

براورد هزینه برای پروژه های عکاسی صنعتی محصول، بسته به تعداد و نوع هر پروژه عکاسی متفاوت است. برای مثال قیمت عکاسی از اشیا براق و رفله دار به نسبت اشیا مات بالاتر است و تعرفه عکاسی صنعتی در این نوع اشیاء متفاوت است. و یا عکاسی کالای بزرگ نسبت به کالاهای کوچکتر هزینه بیشتری دارد. این موضوع همچنین در مورد عکاسی خارج از استودیو نیز صادق است. شما برای دریافت دریافت استعلام قیمت هزینه عکاسی صنعتی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. و یا از طریق لینک زیر به صفحه تعرفه خدمات عکاسی صنعتی مراجعه کنید.

نمونه عکاسی محصولات آرایشی با زمینه سفید

هدف از عکاسی صنعتی

هدف کلی از عکاسی صنعتی محصول استفاده از منابع نوری و تجهیزات حرفه ای عکاسی به منظور ثبت بهترین زاویه محصول با دقیق ترین جزئیات و زیباترین نورپردازی می باشد. سفارش عکاسی صنعتی محصول به منظور در معرض دید قرار دادن محصولات برای فروش به عکاس صنعتی داده می شود. از آنجایی که هر چه نرخ بازدید از محصول افزایش یابد، میزان فروش آن نیز ارتقا پیدا می کند. فروشندگان محصولات از هر منبع و رسانه ای در جهت افزایش سطح بازدید از محصولات خود استفاده می کنند.

بنابراین کارکرد عکاسی صنعتی در حوزه های تبلیغات آفلاین (چاپ کاتالوگ) و آنلاین (فضای مجازی و وب سایت) قابل شناسایی است. آریا هنر امروز آماده است تا با پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات روز، برای تسهیل و تسریع در روند اجرای سفارشات؛ عکاسی صنعتی را در کمترین زمان و مناسبترین قیمت ها  انجام می دهد.

تصاویر روی بیلبورد ها، سایت های تجاری، کاتالوگ های محصول و … که بصورت زیبا و با کیفیت گرفته می شوند همگی نمونه هایی از عکاسی صنعتی می باشد که بیشتر با هدف آگاهی از برند در مشتری و بالا بردن سطح فروش استفاده می شود. مسلما ارائه تصویر بی کیفیت از محصول و خدماتتان می تواند کسب و کار شما را از منظر مشتری غیر حرفه ای و مبتدی تلقی کند و به برند شما خسارات جبران ناپذیری را وارد کند. از طرف دیگر استفاده بیش از حد از عکاسی تبلیغاتی غیر حرفه ای روی سود شما و میزان فروش شما تاثیر معکوس داشته و شما را از میدان رقابت دور خواهد کرد. 

مدت زمان انجام عکاسی صنعتی

پروژه های عکاسی صنعتی حرفه ای تنوع و گستردگی کم نظیری دارند. این تنوع باعث میشود تا نتوان مدت زمان مشخصی را برای اجرای پروژه های عکاسی صنعتی معین کرد. اما به طور کلی:

  • پروژه های عکاسی صنعتی حرفه ای داخل استودیو با زمینه سفید روزانه تا 100 فریم.
  • عکاسی صنعتی چیدمان؛ روزانه تا 3 فریم.
  • عکاسی های خارج از استودیو با نورپزدازی روزانه تا 10 فریم.
  • عکاسی صنعتی از محصولات استیل و براق؛ روزانه تا 50 فریم.

البته همه این اعداد بصورت تقریبی و حدودی ذکر شده اند؛ بدیهی است که پروژه هایی با حساسیت های بیشتر، زمان بیشتری را برای اجرا نیاز خواهند داشت.

 

تجهیزات مورد نیاز

تنوع تجهیزات مورد استفاده در عکاسی محصول حیرت آور است.

از ایجاد فضای استودیویی استاندارد که بگذریم؛

  • انواع استیج ها برای انواع عکاسی با زمینه سفید یا عکاسی چیدمان
  • بک گراند عکاسی صنعتی متنوع با متریال ها و رنگبندی های بی نهایت
  • انواع فون های رنگی و سفید و سیاه
  • تنوع انواع لنز مناسب برای عکاسی صنعتی از ماکرو، واید، تله و …
  • دوربین مناسب عکاسی صنعتی شامل فول فریم و لارج فرمت
  • تجهیزات نورپردازی در عکاسی صنعتی و … را شامل میشود.
  • باکس عکاسی صنعتی

تماس با مشاور

جهت دریافت مشاوره و درج سفارش روی لینک زیر کلیک کنید

انواع عكاسی صنعتی حرفه ای

بدیهی است که یکی از اولین اقداماتی که برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی باید برداشته شود؛ عکاسی محصول یا عکاسی صنعتی از محصولات است. به جرات میتوان گفت که تقریبا تمام مشاغل خدماتی یا فروشگاهی برای نمایش خدمات و محصولات خود نیازمند به عکاسی صنعتی هستند. عکاسی تبلیغاتی نیز باید تمام خصوصیات یک عکس صنعتی را دارا باشد.

همچنین به مولفه‌های مهم دیگری نیز نیازمند است که شامل خلاقیت، تکنیک و اجرا می‌شود. هدف از عکاسی تبلیغاتی تنها معرفی کالا نیست بلکه تشویق و ترغیب مشتری به خرید و استفاده از آن می‌باشد، به عبارتی دیگر عکاسی تبلیغاتی می بایست بیننده را به خرید کالا ترغیب کند.

در عکاسی تبلیغاتی، عکاس سعی می کنند تا ضمن تاکید بر جنبه کاربردی کالا و یا حتی مهمترین جنبه های مثبت کالا و با در نظر گرفتن مخاطب اقدام به تهیه عکس بنماید تا بتواند بطور بسیار مختصر و مفید و جذاب کالا را در دید بیننده به یک نیاز تبدیل نماید و این به وجود آوردن نیاز در مخاطب آن هم تنها با یک عکس نیازمند تجربه بالا و دانستن علوم مختلف می باشد، به همین دلیل است که اکثر عکاسان تبلیغاتی معروف دنیا در حقیقت یک تیم تبلیغاتی هستند.

نمونه عکاسی چیدمان لوازم بهداشتی

1- عکاسی صنعتی حرفه ای با زمینه سفید 

این نوع از عکاسی صنعتی معمولا برای استفاده از فروشگاه های اینترنتی کالا و یا طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور ها مورد استفاده قرار می گیرد. در طراحی کاتالوگ ها و بروشورها که قالب فضای زمینه طراحی سفید است،عکاسی صنعتی با زمینه سفید کار را برای طراح کاتالوگ راحت تر میکند. همچنین در طراحی کاتالوگ ها، تعدادی عکس تزئینی نیز در کنار استفاده از عکس ها با زمینه سفید عکاسی می شود تا بتوان از آنها بعنوان پاساژ یا دیوایدر استفاده کرد.

2- عکاسی صنعتی حرفه ای اجسام بزرگ

شیوه کار در عکاسی صنعتی حرفه ای از قطعات صنعتی بزرگ مانند تجهیزات و ماشین آلات صنعتی که دارای ابعاد بزرگ و بسیار بزرگ هستند؛ بسیار متفاوت است. عکاسی صنعتی از قطعات صنعتی بزرگ که امکان حمل آن ها به داخل استودیو وجود ندارد باید در محل اجرای پروژه انجام شود. به این منظور باید تجهیزات عکاسی صنعتی به همراه دوربین عکاسی را به محل کارگاه انتقال داد.

3- عکاسی صنعتی از طلا و اشیاء براق

کنترل انعکاس های بیشماری که در هنگام عکاسی صنعتی روی بدنه این گونه اجسام به وجود می آید باعث شده تا عکاسی تبلیغاتی از اشیا براق بسیار دشوار و در دسته پیچیده ترین دسته های عکاسی صنعتی قرار گیرد. مانند: عکاسی صنعتی از طلا و جواهرات، از ادکلن، از قطعات آبکاری شده،از شیشه و بلور

 

برای سفارش طراحی کاتالوگ کلیک کنید

بیش از 0
پروژه موفق عکاسی صنعتی محصول

سوالات متداول در مورد سفارشات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

بله، یکی از متمایز ترین خدمات ما در آریا هنر امروز این است که پس از پایان پروژه و انجام تسویه حساب نهایی، فایل های پروژه عکاسی را با کیفیت اصلی به مشتری تحویل می دهیم.

در مورد پروژه های عکاسی صنعتی ۵۰ درصد از مبلغ صورتحساب، بعنوان پیش پرداخت و ۵۰ درصد الباقی پس از پایان کار دریافت می شود.

بله، امکان ثبت سفارشات هم بصورت حضوری و هم از طریق فرم سفارشات آنلاین قابل انجام است. هر چند که ما ترجیح می دهیم برای پروژه اول، یک جلسه حضوری برگزار کنیم.

بله، در صورتی که سفارش دهنده هم مایل به انجام قرارداد باشد. بستن قرارداد محاسن زیادی را برای دو طرف دارد، که مهم ترین آن مشخص شدن چهارچوب های همکاری و جزئیات اجرای پروژه است..

زمان تحویل پروژه ها بسته به حجم و گستردگی سفارشات از یک روز تا یک هفته متغیر است. طبیعتا پروژه های سنگین تر، زمان بیشتری را برای اجرا نیاز دارد. اما به طور معمول پروژه ها ظرف مدت ۷ الی ۱۰ روز کاری به اتمام می رسند و تحویل داده می شوند.

نمونه عکاسی محصولات آرایشی و بهداشتی با زمینه سفید

عکاس صنعتی کیست ؟

عکاس صنعتی به کسی گفته میشود که با دارا بودن دانش علمی و تجهیزات حرفه ای اقدام به تهیه تصویر از کالا، خدمات و محصولات می نماید. عکاسی صنعتی تهران در استودیو عکسبرداری و یا در محل کارفرما اجرا می شود. وظیفه عکاس صنعتی هم این است که سوژه از نما و زاويه بهتری نسبت به موضوع های مشابه برخوردار باشد. عکاسی صنعتی در مجموع مرکز توجهش صنعت است. سفارش عکاسی صنعتی اهدافی را دنبال می کند که میل به برقراری ارتباط است. موثرترین عکس های صنعتی، عکسهایی ساده و سرراست بوده اند که از تمهیدات عکاسی، تکنیک های غیر متداول و جلوه های ویژه در آنها خبری نبوده و يا بصورت محدود از آنها استفاده شده است.

شايان ذكر است که در بعضی مواقع، همان تمهیدات جزیی سبب شده است که آن عکسها یک سر و گردن از ساير عکسها جذاب تر باشند. عکس صنعتی خوب، تصويری است که می تواند ارتباط برقرار کند؛ آنهایی که به قول معروف با بیننده حرف می زنند. همان عکسهایی که توجه ما را جلب می کنند و در مسابقه ی فروش پیروز می شوند. عکاس حرفه ای صنعتی هرگز این عامل کلیدی را از نظر دور نمی دارد.

عکاسی از محصولات فروشگاه آنلاین

با گسترش کسب و کارهای اینترنتی و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در خانه های شهروندان تهرانی؛ یکی از کسب و کارهایی که هر روز نیاز بیشتری به عکاسی صنعتی در تهران پیدا می کند. عکاسی فروشگاهی و یا عکس برداری از محصولات برای فروشگاه های اینترنتی است. از آنجایی که فروشگاه های اینترنتی با حذف واسطه ها سعی در پایین نگه داشتن قیمت ها و کاهش حاشیه سود خود هستند، توانایی پرداخت هزینه های زیادی را برای عکس برداری از محصولات خود ندارند. اما از طرف دیگر تاثیر کیفیت عکاسی صنعتی از محصولات فروشگاهی در افزایش میزان فروش غیر قابل انکار است.

اصول عکاسی صنعتی

1- انتخاب دوربین حرفه ای:

داشتن دوربین حرفه ای و مجهز به آخرین فناوری های موجود در بازار عکاسی تاثیر بسزایی در خلق عکس هایی با کیفیت مناسب خواهد داشت. بنابراین تهیه یک دوربین عکاسی خوب و ایده آل می تواند شما را در مقابل رقبا جلو بیندازد و عکس های بهتری را برای مشتریان شما به ارمغان آورد.

2- انتخاب بک گراند مناسب:

داشتن بگ گراند مناسب در عکاسی تبلیغاتی این امکان را به شما می دهد که جلوه بهتری در عکس های خود ایجاد کنید . برخی اشیا با بک گراند های سفید نمایش بهتری از لحاظ بصری به کاربر می دهد. در برخی موارد درصورت نداشتن بک گراند می توان از ابزارهای ادیتور گرافیکی مثل فوتوشاپ استفاده نمود.

3- انتخاب ترکیب بندی رنگی مناسب:

برای اینکه عکس های شما در ذهن مخاطب پایدار بماند و در او تاثیر گذار واقع شود ، بهترین کار این است که مطابق با روانشناسی رنگ ها از رنگهای مناسب در چیدمان رنگی برای عکس های خود انتخاب کنیم. مثلا در موقع مناسب از رنگهای گرم و یا سرد استفاده شود.

4- استفاده از ویژگی ماکرو:

دوربین های جدید و مدرن با ویژگی ماکرو این امکان را می دهند که از اجسام هدف خود از فاصله کم هم بتوانیم با کیفیت مناسب عکاسی کنیم. عکاس خوب همواره از این ویژگی در عکاسی خود استفاده می کند.

نمونه عکاسی محصولات صنعتی با زمینه سفید

برای سفارش چاپ جعبه کلیک کنید

انواع عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی در تهران

خدمات عکاسی صنعتی در تهران به دو صورت داخل آتلیه و خارج از آتلیه (در محل کارفرما) قابل انجام است. عکاسی از پروژه های ساختمانی، عکاسی از رستوران ها، ‌عکاسی از خط تولید کارخانه ها، عکاسی از سمینار و همایش ها از این دسته هستند. در مقابل تمام پروژه هایی که محصول محور هستند و امکان جابجایی این دسته از محصولات به آتلیه عکاسی در تهران وجود داشته باشد، در داخل استودیو عکسبرداری می شود. عکاسی تبلیغاتی از غذا از جمله پروژه هایی است که میتوان آن را در داخل آتلیه عکاسی صنعتی و هم در محل رستوران اجرا نمود.

یکی از مراکزی که خدمات عکاسی صنعتی در تهران را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد مجموعه آریا هنر امروز می باشد. این مجموعه با بهره بری از تجهیزات بروز دنیا و همچنین متخصصان صاحب فن توانسته نظر رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب و موجب پیشرفت کسب و کار آنها شده است.

تفاوت عکاسی تبلیغاتی و صنعتی

به طور کلی، عکاسی تبلیغاتی شاخه تخصصی از عکاسی صنعتی است، یعنی در حین تبلیغ حوزه وسیع‎تری از تبلیغ محصول را در بر می‎گیرد. اکثر عکاسان به این تفاوت به صورت جدی می‎نگرند. عکاسی صنعتی در برابر عکاسی تبلیغاتی به معنای از خاص به عام رفتن است. عکاسی تبلیغاتی یک داستان را می‎گوید، در حالی‎که عکاسی صنعتی لحظه را در زمان متوقف می‎کند. هر دو نوع عکاسی زمانی که به درستی انجام شوند، جزو قوی‎ترین ابزار بازاریابی به شمار می‎روند. عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی حوز‎ ه‎های کاری پرسودی برای عکاسان حرفه ای هستند.

خدمات عکاسی صنعتی

همان طور که از نام آن پیداست، مخاطب اصلی سفارش خدمات عکاسی صنعتی عموما کارخانه ها، شرکت های بازرگانی، واردکنندگان و صادرکنندگان کالا و در آخر شرکت های خدماتی می باشند. اما به طور گسترده بسیاری از صنایع تولیدی نوپا نیز نیازمند سفارش خدمات عکاسی صنعتی در تهران هستند.حیطه هایی که عمدتا و بیشتر از سایر مشاغل به این خدمات نیازمند هستند: عکاسی تبلیغاتی از غذا، عکاسی صنعتی لباس و کفش، عکاسی صنعتی از لوازم آرایشی و بهداشتی، عکاسی از خط تولید کارخانه، عکاسی از محیط کار شرکت، عکاسی معماری، عکاسی از لوازم خانگی و …

عکاسی صنعتی مانند سایر عکاسی‌های حرفه‌ای با تنظیم نور، زاویه و ذوق هنری رابطه مستقیم دارد. در بسیاری موارد مخاطبین زمانی که یک تصویر یا عکس را می‌بینند، بیشتر از سایر عکس‌ها می پسندند اما دلیل آن را به وضوح نمی‌دانند. یا به زبان ساده تر وقتی ما تبلیغ یک محصول خارجی را با تبلیغ یک محصول تولید شده در یک شهرستان دور مقایسه می‌کنیم، در بسیاری از موارد المان‌های موجود در عکس ثابت هستند اما تفاوت در نحوه نمایش، نور، وضوح تصویر و … می‌باشد. به باور غلط بسیاری از مردم، علت این مشکل در کیفیت دوربین عکاسی است. اما آنچه مسلم است در اغلب موارد نیازی به دوربین عکاسی صنعتی گران قیمت نیست و در یک محیط مناسب مانند آتلیه عکاسی می‌توان به راحتی این امور را انجام داد. یکی از خدماتی که استودیو هنر امروز را در بین رقبا متمایز کرده خدمات عکاسی صنعتی حرفه ای می باشد.

نمونه عکاسی چیدمان لوازم آشپزخانه

برای سفارش طراحی بروشور کلیک کنید

خدمات عکاسی تبلیغاتی در آریا هنر امروز:

عکاسی تبلیغاتی از محصول با زمینه سفید

یکی از رایج ترین خدماتی که در آریا هنر امروز انجام می شود؛ انجام عکاسی محصول با زمینه سفید است. این نوع از عکس ها از پرکاربردترین انواع عکسهای صنعتی به شمار می روند. دامنه استفاده از این عکس ها بسیار وسیع است. برای مثال عکس های با زمینه سفید در طراحی سایت، صفحه اینستاگرام، طراحی کاتالوگ، بروشور، پوستر و … نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

عکس محصول با زمینه سفید این قابلیت را دارد تا به راحتی بر روی هر نوع پس زمینه طراحی استفاده شود. به همین دلیل بیشتر طراحان گرافیک از عکسهای با زمینه سفید استقبال می کنند.

عکاسی از محصول برای اینستاگرام

شبکه مجازی اینستاگرام پلتفرمی است که در ابتدا برای انتشار عکسهای شخصی به وجود آمد؛ رفته رفته با اسقبال مواجه شد و زمینه برای حضور شرکت ها و فروشگاه ها فراهم شد. اما اتفاق دیگری که شبکه مجازی اینستاگرام رقم زد؛ ارتقا سطح توقع مخاطب عام از کیفیت تصاویر بود. در واقع درست است که حالا فروشگاه ها از اینستاگرام به عنوان یک فروشگاه اینترنتی رایگان برای خود بهره می برند. اما تمام این فروشگاه ها برای ارائه کالای خود در اینستاگرام نیازمند تهیه عکسهای باکیفیت تری نسبت به گذشته هستند چرا که اولین معیاری که مشتریان آنها با آن مواجه هستند ؛ کیفیت عکاسی صنعتی از محصولات آنهاست.

استفاده بیش از حد از عکاسی با زمینه سفید برای اینستاگرام باعث ایجاد یکنواختی و سکون در صفحه اینستاگرام میشود به همین دلیل برای اینستاگرام ترکیبی از عکاسی با زمینه سفید و عکاسی چیدمان توصیه میشود. مناسب ترین فرمت برای قرار دادن پست در اینستاگرام فرمت مربع با ابعاد 1080 در 1080 px است و مناسب ترین فرمت برای قرار دادن استوری؛ فرمت مستطیل عمودی با ابعاد 1080 در 1920 px است.

نمونه عکاسی کارخانه و خط تولید

برای سفارش طراحی لوگو کلیک کنید

 عکاسی صنعتی حرفه ای ارزان

تهیه عکسهای صنعتی حرفه ای مستلزم استفاده از دوربین، لنزها و تجهیزات نورپردازی حرفه ای است این تجهیزات بسیار گرانبها بوده و هزینه استهلاک آنها بسیار بالاست. همچنین عکاسی صنعتی تجربه و شناخت بسیار بالایی را از تجهیزات، نورپردازی و … را می طلبد که نیازمند صرف زمان و هزینه بالایی است. بنابراین با در نظر گرفتن این نکات باید انجام خدمات عکاسی صنعتی ارزان قیمت را از ذهن بیرون کرد. البته این به معنای گرانبها بودن دستمزد عکاس نیست، بلکه تمام تلاش برای ایجاد توازن بین ارزش افزوده ایجاد شده و کارمزد است که ملاک تدوین تعرفه ها به حساب میرود.

اما نگران نباشید مجموعه استودیو هنر امروز تنها مجموعه حرفه ای در زمینه عکاسی صنعتی می باشد که هزینه های عکاسی از محصولات و خدمات آن در مقایسه با سایر رقبا بسیار مقرون بصرفه بوده و همواره شعار این مجموعه کمک به کسب و کارها و فروش بیشتر محصولات و خدماتشان بوده و رضایت مشتری را اولویت اصلی خود قرار داده است


تفاوت های عکاسی حرفه ای و عکاسی با موبایل

1- در سفارش عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی از سیستم های نورپردازی با درجه حرارت رنگی استاندارد استفاده می شود که ارزش نوری برابر با درجه حرارت رنگی ( 5500 درجه کلوین ) نور خورشید را ایجاد می کند در حالی که هنگام عکاسی با دوربین گوشی های تلفن همراه؛ امکان هماهنگ کردن (سینک نمودن) تجهیزات عکاسی با دوربین گوشی موبایل وجود ندارد.

2- در دوربین های حرفه ای DSLR از لنزهای حرفه ای « تله » استفاده می شود که در ساخت و تولید آن ظرفیت و امکان عکس برداری های متوالی بدون افت کیفیت در نظر گرفته شده است. در حالی که در ساخت دوربین گوشی های موبایل از لنزهای بسیار کوچک « واید » (به دلیل محدودیت فضا) که دارای اعوجاجات بسیار شدیدی هستند استفاده می شود.

3- ابعاد سنسور دوربین های حرفه ای که در عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی محصول به کار می روند؛ معادل 35 میلیمتر است که در اصطلاحات عکاسی آن را فول فریم می نامیم. در حالی که سنسور دوربین گوشی های تلفن همراه کمتر از 1 سانتیمتر است !

4- جدا از بحث تجهیزات حرفه ای، شناخت زاویه عکاسی صنعتی محصول و دانش عکاسی محصول نیاز به تجربه و مطالعات گسترده ای دارد.


درخواست عکاس

در صورتی که برای اجرای پروژه های عکاسی صنعتی خود در محل نیاز به یک عکاس صنعتی حرفه ای داشته باشید، می توانید با شماره تلفن های 66570035 تمای بگیرید تا همکاران ما مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار دهند. مراحل درخواست عکاس صنعتی هم به این صورت است که همکاران ما پس از دریافت شرح کلی نیازمندی اقدام به براورد هزینه و صدور پیش فاکتور برای اجرای پروژه عکاسی صنعتی در محل شما می کنند. پس از طی مراحل اداری و مالی در صورت نیاز یک جلسه بازدید از محل اجرای پروژه در نظر گرفته می شود تا تجهیزات مورد نیاز برای اجرای پروژه سنجیده و تامین گردد.

نمونه عکاسی آرایشی با زمینه سفید

چرا آریا هنر امروز؟

1- با تجربه هستیم

موسسه فرهنگی هنری « آریا هنر امروز » فعالیت خود را از سال 1389 به طور تخصصی در حوزه طراحی عکاسی و چاپ آغاز نموده است.

2- تعرفه مناسبی را انتخاب کرده ایم

از آنجایی که می دانیم، یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر میزان و حجم سفارشات، پارامتر قیمت است؛ سعی کردیم تا با انتخاب منصفانه ترین قیمت ها بکوشیم تا رضایت سفارش دهندگان را جلب کنیم.

3- خوش قول هستیم

برای ما هر پروژه طراحی یک قصه جدید است که باید برای اجرای آن یک سناریو تهیه کرد و در درجه اول زمان بندی دقیق و تقسیم کار مناسب را انجام داد.

 

4- تحویل سورس اصلی فایل عکسها رایگان

یکی از متمایزترین خدمات ما در آریا هنر امروز تحویل پروژه‌های نهایی بصورت فایلهای لایه باز است. بنابراین شما بدون داشتن هیچ گونه دغدغه‌ای می توانید پس از پایان مرحله طراحی، فایل‌های خود را بصورت لایه باز دریافت نمایید.

5- متخصص هستیم

تمام پرسنل ما در « آریا هنر امروز » افراد جوان و تحصیل کرده در رشته های مرتبط با حوزه فعالیتشان هستند که با استفاده از نیروی جوانی، تخصص توام با تجربه تمام تلاش خود را به ارائه خدماتی متمایز معطوف کرده اند.

6- بیش از 200 مشتری راضی داریم

اجرای بیش از 900 پروژه موفق + تجربه 12 ساله + استفاده از نیروهای متخصص + قیمت های مناسب + خوش قولی ؛ همگی جزء عواملی هستند که مشتریان ما را پس از اجرای نهایی کار، خوشحال و راضی نگه می دارند.

5/5 - (2 امتیاز)

5 دیدگاه ها

  • با سلام خدمت شما . عکاسی از ادکلن و محصولات آرایشی و بهداشتی نرخ اش چقدره؟

    • سلام و عرض ادب

      برای دریافت استعلام قیمت می تونید با شماره 66570035 در تماس باشید.

  • ببخشید عکاس شما برای عکاسی صنعتی از غذا در محل فروشگاه حاضر میشه و اینکه هزینه اش به چه شکله؟

    • سلام و عرض ادب

      بله البته.
      برای دریافت استعلام قیمت می تونید با شماره 66570035 در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *